Pengikut

Nuffnang

Isnin, 8 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Jelas..Bangsa CINA pun menolak DAP..

Posted: 07 Oct 2012 09:47 PM PDT

Jelas, nyata dan terang.. PKR merupakan Parti Kulopkan Rakyat

Posted: 07 Oct 2012 08:23 AM PDT

Semenjak kena baling cat kat bas Presidennya.. perghhh.. hebat betul kawalan yang diberikan...mengalahkan menteri atau perdana menteri pulak aku tengok. Walhal yang korat xcort tu tak pandang pun korang.. satu lagi bentuk pembaziran yang puak PKR lakukan.. yelah.. mana nak bayo gaji para pengawal peribody bang Nuar ni.. kereta yang xcort pun bukan calang-calang lagi.. kereta Nasioanal tak main lahhh.. semua yang jenis Cam.. camm punya.. perghh.. hebat sungguh mereka ni ye.. manalah mereka dapat duit ni.. jangan terpedaya dengan dakyah pembangkang ni wahai kekawan semua.. semua yang mereka lakukan adalah auta semata-mata. 



Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian