Pengikut

Nuffnang

Khamis, 4 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Faekah MB Selangor yang baru.

Posted: 04 Oct 2012 12:18 AM PDT

Perghhh.. kan aku dah cakap yang PKR kat Selangor ni tak sehaluan.. camne nak perintah negara walhal negeri pun huru-hara. Hahaha.. hari ni kata A ..esok kata B lusa pula kata C ..hahaha. sama je dengan pemimpin atasannya tu...alaa yang tuuu.. ala yang mula-mula kata jet tu dipinjamkan dan kemudian anak buahnya sendiri kata sewa.. haa.. jelas tak...
Semalam abang Azmin kata MB sekarang ni mungkin akan jadi Menteri.. pastu MB nya pulak kata itu andaian peribadi dia sahaja.. kelakarlahkan..hari ni kat Twetter abang Azmin pula terang-terang "membantai"..perghhh.. ayat sadis tuuu.. buatkan MB makin panas berapi.. Apa daaa...kalau macamnilah keadaannya.. mau lingkup negara.. camni ke korang nak jadikan dia pemimpin..TOLAK PKR...pada PRU13 nanti.. parti politik yang kotor.. 





Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian