Pengikut

Nuffnang

Rabu, 31 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Tahniah diucapkan di atas peningkatan prestasi ahli majlis PR berbanding ahli majlis BN.. ternyata kalian telah membuktikan kerja anda.. dan kebebalan anda

Posted: 30 Oct 2012 11:08 PM PDT

Baru aku tahu kenapa abang Nuar datang waktu malam.. sebabnya mudah aje.. kalau datang siang pasti abang nuar nampak akan masalah ni.. kemaluanlah abang nuar..manakan tidak.. dia baikkkk punya puji khalid sebagai mb terbaik dan si dulah sani yang prihatin.. hahahha..
Aku kan dah kata.. baik MP,baik YB mahupun Ahli Majlis Kuala Langat tak reti nak buat kerja dah..apa yang mereka nak jilat je b****t bang Nuar.. hahhaaa.. kunun nak jadi calon lah tu.. harktui.
Alow.. kasi jaga kawasan dulu lah.. jangan sibuk dengan orang lain ler bro. Tengok-tengoklah kawasan semak samun tu.. bamyak benda buruk boleh berlaku. Takkan umah korang aje nak bersih.. akai tu guna-gunakanlah.jangan tunjuk bebal sangat. 




Team PUcTD

Anuar UMUM harga Minyak di Selangor turun

Posted: 30 Oct 2012 09:11 AM PDT

"You cakap betul-betul,ramai orang tak malam ni?Kalau tak,buat malu I aje"

LIVE:Yeee..masa yang ditunggu-tunggu telah pun tiba..dimana bang Nuar akan memberikan ucapan pembohongannya serta memberikan janji lagi dan lagi..
Sebelum itu,beliau ada membisikkan sesuatu kat pengacara majlis program malam ni,dengan bertanyakan adakah orang yang akan mendengar ucapannya..hehehe..pengacara majlis berkata..Don't worry..semuanya telah diimport dari luar Daerah Kuala Langat.fuyohhhhh.
Biasalahkan..bang Nuar akan menyalahkan kepimpinan kerajaan sekarang yang dipimpin oleh PM Najib kita,dengan menyatakan bahawa UMNO angkuhkan kuasa dengan menipu dan mencerca orang.Alahai...sapa yang angkuh dan sapa pula yang cerca sapa ni....HARRRAMMM JADDAH..(pinjam ayat abang Dulah Sani)..setahu akulahkan pemimpin PKR lah yang punyai sikap sedemikian rupa..yang menipu,PKR juga...aduhhh..nak cakap tu bio betul bang Nuar oii..Dan seperti biasa dan biasa...isu penurunan harga minyak juga yang dijaja sana-sini..BANG...BUAT DULU KAT NEGERI SELANGORlah dulu..kan abang penasihat ekonomi Selangor...kalau benda yang simple macam tu pun ko tak boleh nak buat..nampak beno ko menipu rakyat oiiii...
Panjang beno pulak kelentong dan kemerapuan abang Nuar ni...uwargghhh...ramai yang dah menguap tu bang Nuar..mereka tunggu pengumuman HARGA MINYAK kat SELANGOR ni turun....tapi bang Nuar ni buat tak pahammmm lagi ler..merapu dengan kisah silamnya aje,umpama cerita anak raja yang dilatih oleh raja dengan tok guru supaya tidak menzalimi rakyat..alahaiiii...hebat merapu abang nuar pada malam ini...
Seterusnya bang Nuar memuji  Dulah sani kerana isteri barunya LAWA.. hhehee..dia puji sebab katanyalah Dulah sani ni perjuangkan nasib pekerja..ye ke?Dan seterusnya JANJI DITABUR LAGI,DENGAN MENYATAKAN SEMUAAANYAAAA AKAN TURUN....SEPERTI BELIAU YANG AKAN DITURUNKAN

MP Kuala Langat merayu kepada orang ramai agar hadir ke Program malam ini..dapat ice-cream percuma

Posted: 30 Oct 2012 08:49 AM PDT

MP Kuala Langat sedang merapu...
LIVE juga dari Bandar Banting sempena dengan kempen Jelajah Merdeka Rakyat..hehehe..seperti yang aku katakan dahulu..ni kali kedua mereka datang ke Kuala Langat..bagi menabur segala janji palsu pilihanraya..Aloowww...rakyat dah muak dah uittt bang Dulah Sani uittt...Aku tau kau datang sini pun kerana terpaksakan..kalau tak datang kau tak jadi Menteri nanti..opss..I'm sorry..hahaha.Sini kau boleh datang ye,waktu Stor Majlis Daerah terbakar..ko tak datang ye...harrkktuiiii...
Ok..dalam ucapan serta rayuannya pada malam ini..Pertama sekali beliau merayu sangat-sangat kepada para pengunjung yang TAK BERAPA ramai tu agar jangan balik dahulu serta beliau juga merayu agar yang kat luar sana tu agar dapat duduk ditempat yang telah disediakan..adehhh..boleh ke macam tu bang?..
Seperti biasa dan seperti dalam skrip,bang Dulah Sani ni menuduh penjualan undi melalui belanjawan 2013..hahahah..BODOH juga ye si MP ni...boleh pulak jual-jual undi melalui belanjawan...Belanjawan tu belanjawanlah oiii..apa kena mengena dengan undi...adoiiiii...Dan yang paling bestnya,skrip lagiiii lama dilontarkan iaitu JIKA FUCKatan rakyat memerintah hari ini...ESOK HARGA MINYAK TURUN..hahahahah..kat negeri yang diperintah pun tak berani nak turunkan...Tipuuuu ajelah kerjanya..Ingat rakyat bodoh ke bang oii...sesuka hati ko aje nak buat statement haprak...
Yang tak boleh tahan tu..Dulah ni berkata harga barang kat Thailand LEBIH murah daripada kat sini...hahahaha..aku tak taulah pasal aku tak penah g Thailand,lainlah macam bang Dulah ni,KAWIN kat Thailand pasal tu lah dia tau..hahahaha.Kalau murah,kenapa kau beli barang kat Econsave Banting..hehehe.
Dan yang paling TAKUTTTT  ada ke beliau kata nak masukkan SEMUA PEMIMPIN BN ke dalam penjara..wah..wah..wah...kan ZALIM namanya tuuu..
Jadi,Tuan-tuan dan Puan-Puan,KERAJAAN BEGINIKAH YANG KITA INGINKAN UNTUK GENERASI KITA PADA MASA HADAPAN?KERAJAAN YANG SERING MEMUTAR BELITKAN FAKTA DEMI KEPENTINGAN PERIBADI!KERAJAAN YANG ZALIM!Renung-renungkanlah wahai sahabat-sahabat sekelian.ANDA MAMPU MENGUBAH SERTA MENOLAK PKR DARIPADA BERMAHARAJALELA DIMUKA BUMI INI.

SIAPA BENAR?

Posted: 30 Oct 2012 08:29 AM PDT

BONGKAR SIAPA BENAR?KEBENARAN AKAN TERJAWAB.

LIVE dari Bandar Banting Baru..telah menyaksikan bahawa program SIAPA BENAR  telah mendapat sambutan yang begitu menggalakkan hinggakan ada yang terpaksa duduk diluar.Alhamdulillah..Rakyat telah mula sedar betapa selama ini mereka telah tertipu dengan JANJI PALSU puak FUCKatan Rakyat.Yang lebih menariknya..ada antara yang hadir tu terdiri daripada mereka yang dahulunya TEGAR dengan parti PKR dan PAS..Syabas Tuan-tuan kerana kembali kepangkal jalan...
Barisan kepimpinan UMNO dan BN yang senantiasa BERSATU
Ruang dalam khemah penuh sesak hingga ada yang terpaksa duduk di tepi menandakan SOKONGAN

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian