Pengikut

Nuffnang

Khamis, 25 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Anuar Ibrahim kata MB Selangor MB terbaik sebab nilah...

Posted: 24 Oct 2012 08:37 AM PDT


Aku masih tak faham dengan orang yang diberi jawatan dan amanah untuk berkhidmat kepada masyarakat akan TETAPI tidak laksanakan amanah dan jawatan tersebut dengan cemerlang.Masa nak PRU baru terhegeh-hegeh nak berkhidmat.Makan gaji buta ke apa mereka ni semua...Korang lihat sendiri ye..apa yang berlaku di kawasan kita pada hari Ahad yang lalu..yee..hujan turun dengan lebatnya dan air melimpah ke atas jalan.Bukan setakat air sahaja..malah sampah-sarap turut serta.Kenapa dan mengapa?
Aku juga dengar rungutan daripada orang ramai yang tinggal kat  Negeri Selangor ni..tentang SAMPAH.Aduhai..balik-balik SAMPAH juga isunya.Mereka kata,ALAM FLORA lebih bagus dan bersistem kutip sampah..Sekarang ni..ermmmm..Kekadang aku hairan gak..lori dah 50 biji baru...takkan tak boleh tangani juga isu sampah ni.atau sekadar "gimmik"je kot untuk melapangkan dada rakyat..tapi pada pandangan akulah.KERAjaan Selangor sekarang ni beli 20 biji aje,yang 30 lagi tu buat tampung beli bas,,hehhee.


Ok..bila sampah dah tak berambik 2,3 hari lamanya..aku yakin,sampah yang terlonggok kat luar umah tu,sedikit sebanyak dah masuk dalam longkang,tu satu rumah,kalau satu taman..bayangkan.dan bila hujan seperti yang berlaku Ahad lalu..aku pasti akan berlakunya BANJIR...

Tu hal sampah..hal lain pulak..korang lihat gambo bawah ni..jalan dah tak seimbang dan rata lagi dah hingga menyebabkan benteng runtuh..
Mengundang BAHAYA dan BENCANA

Pasal tu aku kata AHLI MAJLIS KUALA LANGAT,ADUN,serta AHLI PARLIMEN nya makan gaji buta aje.Masalah setempat pun tak ambik peduli.Macam ni nak perintah Malaysia.Hentikanlah niat korang tu.

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian