Jumaat, 19 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Kebakaran berlaku selepas demo di PPD Kuala Langat.. suratan atau kebetulan

Posted: 19 Oct 2012 04:51 AM PDT

Suratan atau kebetulan.. itu yang aku hairankan hingga saat ini.. lebih menghairankan lagi kejadian berlaku ketika hujan lebat.. mustahilkann jika api boleh hidup walaupun hujan lebat.. difahamkan pihak Bomba telah 2 kali datang untuk memadamkan pokok yang terbakar tuu.. hairannn.. sebelah pagi dah padam.. sebelah petang...terbakar lagi.. huhhuuu.. juga yang menghairankan kejadian ini berlaku sehari selepas "demo" (klik pautan ni http://pemudatelokdatok.blogspot.com/2012/10/live-ppd-kuala-langat-diserang.html?m=1)
Ermmm.. 




Team PUcTD

HOTTT..SAPA MUNAFIK?

Posted: 19 Oct 2012 03:56 AM PDT



Kain rentang yang terbaharu..Pembangkang DAH terdesak dah ni...

Waduh-waduhhhhh..bukan main lagi ye juak-juak FUCKatan ni menabur fitnah..opssss!!!Kalau tak tabur fitnah dan menipu juga men"jubur"i BUKANLAH FUCKatan namanya..MerekA NI dah kehabisan MODAL untuk memburukkan kerajaan BN..fasal tu mereka sanggup buat apa sahaja..
Pelbagai kain rentang yang dipasang semata-mata untuk mengaburi penglihatan rakyat..Terbaharu kain rentang ni..hahhaaa..aku bagai nak terguling-guling membacanya...Lawak betul..Sapa yang TOLAK sebenarnya ni...Ambooiii bukan main lagi ye korang ni,kalau bangsa Melayu dan seagama dengan korang..korang buatkan kain rentang besooooo punya..tapi kalau si Karpal..ada korang buat..lebih-lebih statement korang berbunyi"ala...kenyataan peribadi beliau"harrkkktttuiii..
Cuba korang baca ni...

 
 PULAU PINANG – Pengerusi DAP, Karpal Singh menegaskan, pelaksanaan hukum hudud dan penubuhan negara Islam oleh Pas adalah perkara yang paling tidak dipersetujui parti tersebut.
Katanya, DAP konsisten berhubung perkara itu dan pendirian mereka tidak pernah berubah sejak sekian lama malahan akan terus mempertahankannya.
"Jika mereka (Pas) terus berniat untuk melaksanakan hukum hudud dan menubuhkan negara Islam, bagi pihak DAP, saya mengatakan bahawa kami juga mempunyai pendirian yang sama seperti sebelum ini iaitu tidak menerimanya.
"Bantahan DAP terhadap cita-cita Pas itu adalah demi kepentingan negara ini dan ia akan terus kekal," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad bahawa dirinya selaku orang nombor satu DAP tidak akan bersetuju dengan perjuangan Pas menubuhkan sebuah negara Islam sehingga pernah berkata langkah mayatnya dahulu jika Pas mahu berbuat demikian.
Karpal yang juga Ahli Parlimen Bukit Gelugor berkata, bantahan beliau yang mewakili DAP itu adalah berdasarkan peruntukan dalam Perlembagaan yang tidak membenarkan perkara itu dilaksanakan.- Utusan Malaysia

Ni jawapan dari Nik Ajis pula...
Ambo..dah penattt...

 KOTA BHARU: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, berpendapat kenyataan pengerusi DAP Karpal Singh yang tidak bersetuju dengan cadangan PAS untuk melaksanakan hukum hudud adalah pandangan peribadi pemimpin parti pembangkang itu.

Menteri Besar Kelantan berkata, suara sumbang yang timbul mengenai hukum hudud adalah pendapat peribadi dan bukan kenyataan rasmi parti itu.
"Pemimpin DAP lain senyap, hanya dia yang timbul isu itu. Ini kerana apa yang ditimbulkan oleh pemimpin DAP itu adalah pendapat perseorangan dan bukannya keputusan parti," katanya ketika ditemui di rumahnya di Pulau Melaka di sini, hari ini.

Nik Abdul Aziz berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Karpal semalam yang tidak bersetuju dengan cadangan beliau pada Khamis lalu bahawa cara terbaik menangani masalah jenayah dan sosial ialah meminda undang-undang sivil dan digantikan dengan undang-undang hudud.

"Adalah silap bagi orang seperti Nik Aziz bercakap sesuatu yang tidak boleh diperkenalkan di negara ini. Perlembagaan Persekutuan hanya membenarkan Kanun Keseksaan dan undang-undang sivil lain dan tidak ada ruang untuk undang-undang hudud," kata Karpal.

Mursyidul Am PAS itu berkata, beliau yakin Karpal menentang hukum hudud kerana tidak mendapat penerangan yang jelas mengenainya.

"Kebanyakan pemimpin DAP adalah terdiri daripada golongan berpelajaran, mereka sepatutnya mendapat penerangan mengenai perkara itu (hudud) daripada mereka yang arif di peringkat pusat," katanya dan menurutnya, beliau sedia memberikan penerangan mengenai hukum hudud kepada Karpal.
Ketika ditanya apakah tindakan PAS untuk mengelak wujudnya suara-suara sumbang daripada rakan politiknya berhubung isu hukum hudud itu,

Nik Abdul Aziz berkata ia adalah sesuatu yang sukar.

"Nak mengelak tu memang tak boleh...tugas kita ialah memberi, menerangkan kepada manusia jalan ke arah kebaikan," katanya. - Bernama
 

Which of them do you want to meet?

Posted: 18 Oct 2012 10:28 PM PDT

myZamana

Which of them do you want to meet?

BarbraPulaneAgnesPooja2629
VictoriaKimGraceManika
Meet people nearby!
Don't want to receive emails like this in the future? Click here.

Tiada ulasan:

Pengikut