Pengikut

Nuffnang

Selasa, 16 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Panas!Sah! Azmin MB Selangor

Posted: 16 Oct 2012 12:05 AM PDT

Lama aku menyepi.. hehehe.. sepi bukan kerana apa.. sepi kerana sedang mengintip juak-juak FUCKatan ni buat apa..perghhh.. ternyata diam aku berisi.. pabila nampak iklan promosi ni.. bukan promosi Hari Raya Aidiladha atau pun promosi pembukaan Giant Banting.. akan tetapi.. jeng.. jeng.. promosi MB baru Selangor woooo.. macam tak percaya.. tapi itulah yang berlaku di Selangor kini pabila tokey ais-krim iaitu YB Azmin telah dicanang diseluruh daerah Kuala Langat.. sebagai Menteri Besar Selangor yang baru bagi menggantikan Khalid. Wah. Wah. Wah..sampai ke tandas awam, tong sampah punnnn sanggup buat promosi..hahaha. yelahkan...selain tokey ais-krim ni kan suka makan ais-krim kat tempat kotor seperti tandas dan tong sampah.. tempat kotor tukan kegemaran setan.. alahaiii abang Azmin oiiii.. aku tahulah bang Nuaq Al Juburi akan datang ke Morib pada minggu ni...nak lobi lah tuuu.. ala...takyah buat camtu.. kau tongeng je.. confirm jawatan tu milik kau.. haharrkkkkktuiii.
Korang lihatlah ye.. abis harta awam dikerjakannya.. ingat rakyat selangor bayo cukai untuk kerja bodoh dan bangang kau ni ke.. rosak harta benda awam.. pastu ganti.. camni nak jadi MB.. menjahanamkan Negeri ..



Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian