Pengikut

Nuffnang

Rabu, 10 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Mat Sabu terpaksa main sabun di Kuala Langat.. turut serta MP kuala langat

Posted: 10 Oct 2012 07:09 AM PDT


Perghhhh.. ni liputan secara langsung dari Padang Awam, Pekan Telok Panglima Garang, Kuala Langat.. dimana tempat berlangsungnya Ceramah Umum juak pembangkang yang dihadiri oleh Mat SabuN. Manakavasagam, Lim Yiang Ha dan Cik Siti Aishah Shaik Ismail.. 
Keadaan kat sini MEMANG DI LUAR JANGKAAN para penyokong UMNO dan BN..bukan kerana kehadiran penyokong PAS,PKR mahupun DAP yang datang beramai-ramai..akan tetapi seperti kebiasaannya lebih kerusi daripada orang yang hadir.Sebelum ceramah bermula, hujan turun dengan begitu lebatnya hingga menenggelamkan kerusi-kerusi yang terdapat di sini, keadaan hujan lebat tersebut seolah-olah memberi tanda bahawa apa yang akan disampaikan oleh Mat SabuN and the geng adalah fitnah semata-mata.. apa lagi yang hendak dikata.. hingga kini.. Mat SabuN termenung memikirkannya.. dan hingga kini ceramahnya masih tak dapat dimulakan lagi.. Syabas warga Kuala Langat.. daripada korang g dengar benda merapu time-time hujan ni, baik korang duk umah dengan keluarga.. bukan apa.. kang korang duduk sana.. petir sambar korang.. Nauzubillah.
Aku rasalah kan.. depa kata kegagalan ceramah pada malam ini mesti mereka salahkan UMNO dan kata sabotaj.. alahai.. 
Terang lagi bersuluh, alam ciptaan Allah swt ini pun tak restui dengan apa yang depa lakukan.. bohong, tipu, tipu, bohong..tu ajelah kerjanya.. camne nak barokah.
Aku cuma tertarik sikitlah tang hujan ni, kalau PM Najib yang buat program.. hujan lebat camne pun orang still ramai.. alhamdulillah..agak-agaknya apa petandanya tuu yerr..
Owh yee.. yang masih lago kat Padang Awam tu.. TAK RETI-RETI NAK BALIK RUMAH KE? BAWAK-BAWAKLAH BERTAUBAT.. KANG DEMAM SAPA SUSAH.. G GAK HOSPITAL KERAJAAN BAYO RM1.. NAK UBAT.











Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian