Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 8 September 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Pakatan Rakyat bodek POLIS..

Posted: 07 Sep 2012 09:39 PM PDT

Setelah dimaki.. dicaci.. dihina dan pelbagai lagi kata kesat dilemparkan terhadap Polis kini pembangkang mula beralih arah serta angin kepada polis dengan harapan mengunung bahawa polis akan memberi undi kepada mereka. Hahhaaahahaaarrkkttuiii...lu sudah kahak.. pastu lu kasi jilat kembali.. bodoh punya fuckatan...membohongi rakyat.. buat janji palsu.. main belakang tu ajelah yang korang tau.. selain daripada tu aku rasa korang tak tau apa-apa pun.. manifesto baharu.. hahaa.. setelah korang sepak terajang polis.. rosak kenderaan polis.. musnahkan negara.. baru korang nak terpikir tentang mereka.. harrrrraammm jaddah punya fuckatan..
Selama ni kerajaan BN dah buat dah.. dari dulu lagi.. jaga kebajikan semua anggota dan keluarga mereka WALHAL ADA ANGGOTA YANG JADI GUNTING DALAM LIPATAN tapi kerajaan tak zalim..tetap juga jaga kebajikan.. bahkan bukan kepada polis aje..tapi kepada semua rakyat Malaysia tau.. korang ada? Negeri yang korang tadbir pun lintang pukang. Bodohpunya fuckatan. 




Team PUcTD

Polis Pembunuh.. ayoyo.. ni sudah kes berat..

Posted: 07 Sep 2012 03:35 PM PDT

Lagi-lagi pihak POLIS dipersalahkan.. entah kenapa ye.. sebelum salahkan pihak Polis.. korang kena fikir. .tugas polis ialah menjaga keselamatan serta menangkap penjenayah.. takkan tu pun korang nak aku cakap.anak kecik aku pun tau. Kalau tak salah..takdelah kena tangkap..bengong juga pencacai pembangkang ni ye..sama bingai macam Ketuanya. 





Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian