Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 29 September 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Kerana nak bayo duit minyak jet.. Tok guru terpaksa lelong tongkatnya.. zalimkan abang Nuar

Posted: 28 Sep 2012 05:58 PM PDT

Malam tadi aku rasa ramai yang dah tido lena sebaik sahaja mendengar khabar gembira yang telah diumumkan oleh PM petang semalam.. dan aku juga percaya ramai yang buat sujud syukur.. cuma ada beberapa puak ni je yang tak dapat tido lena.. sebabnya.. mereka tak jangka bahawa PM akan umumkan bajet yang begitu mesra rakyat. Habislah cerita-cerita spin yang telah merwka karang sebelum pembentangan bajet.. semuanya tak menepati ramalan mereka..
Hingga ada yang terpaksa jual tongkatlah.. apa pun team PUcTD mengucapkan terima kasih kepada PM dan syukur alhamdulillah.psstt. korang mesti tengok nanti ye bila penyampaian Br1m 2.0..sapa yang ke depan ambik dulu. 




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian