Pengikut

Nuffnang

Jumaat, 14 September 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Panas! Kuala Langat telah diserang..

Posted: 13 Sep 2012 06:14 PM PDT

Bangsat! Memang bangsat betullah puak pembangkang ni. KUALA LANGAT telah diserang dengan bendera tergantungnya bendera Sang Sangka Bangsa dibeberapa kawasan sekitar Kuala Langat. Perkara ni tak boleh dibiarkan lagi. Makin berlembut makin menjadi kebiadapan mereka ini. Sudahlah mereka mempersendakan bangsa,agama, dan sistem beraja kita sebelum ini.. kini mereka bertambah biadap lagi dengan mempersendakan jalur gemilang.. 
Ni lokasi yang sibangsat gantung

Lokasi (1) Jejantas Pekan Teluk Panglima Garang - laluan utama menghala ke Klang. (2) Lampu isyarat Simpang 3, pekan sg. Jarom, Banting. (3) Pokok Besar - Jalan utara (menghala jmbtn pulau Carey) Kg. Sawah, Banting. (4) Persimpangan masuk Taman Banting Baru.

Ini yg baru dikesan & dpt info. Lain2 blm lagi.
Macam ini ke nak perintah negara.. bila dah perintah.. aku yakin mereka akan buat lebih daripada ini.. 
Kami rakyat Kuala Langat berharap agar pihak berwajib siasat perkara ni.. jangan lepaskan mereka.. bangsat! 


Team PUcTD

Raya tak abis lagi ni

Posted: 13 Sep 2012 03:58 PM PDT

Aku cuma nak ucap tahniah kepada penganjur sambutan hari raya kat telok datok yang dijadualkan pada malan esok.. bab ni aku setuju sangat.. yelah.. jumpa rakyat maaa...tak salah.. mana pemimpin parti aku ni.. takkan tak buat program sebegini...takkan esok nak pru baru nak jumpa rakyat.. masih tak ubah sikap lagi ke...aduhai...
Cuma...kenapa perlu ada cabutan bertuah ye.. kalau pihak UMNO yang buat korang canang rasuahlah...itulah.. inilah...ermmmm....
Tapi apa pun terima kasih sekali lagi..




Team PUcTD

Khalid terpaksa bersembunyi bila....

Posted: 13 Sep 2012 03:53 PM PDT


KUALA LUMPUR - Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek menolak
tanggapan bahawa anaknya Datuk Chua Tee Yong tidak sepadan untuk
berdebat dengan Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim
berhubung isu penstrukturan semula hutang Talam Corporation Berhad.
Beliau berkata Tee Yong sememangnya layak berdebat dengan Abdul Khalid
kerana Tee Yong merupakan Ketua Biro Profesional Muda MCA dan
Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani.
"Ketika saya berdebat dengan (Ketua Menteri Pulau Pinang Lim) Guan Eng,
adakah saya setaraf (dengan Guan Eng)? Dia (Guan Eng) ialah Ketua
Menteri tetapi saya bukan sesiapa.
"Ketika (Barack) Obama berdebat dengan (calon presiden daripada parti
Republican) Mitt Romney... dan siapa Mitt Romney? Obama merupakan
Presiden Amerika Syarikat," katanya pada sidang media selepas pelancaran
1MCA Skim Mikro-kredit untuk Belia di Wisma MCA di sini hari ini.
Beliau mengulas ketidakhadiran Menteri Besar Selangor itu untuk berdebat
berhubung isu Talam, anjuran MCA di sini, malam semalam.
Mengenai skim pinjaman 1MCA skim Mikro-kredit, Dr Chua berkata
sebanyak 380 permohonan diluluskan melibatkan kos bernilai RM6.4 juta
bagi membantu golongan muda menjalankan perniagaan. - Bernama




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian