Pengikut

Nuffnang

Khamis, 30 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Hitler Marah Anwar Ibrahim Menari

Posted: 29 Aug 2012 09:41 PM PDT

HITLER pun marah tau bila dibohongi oleh abang Nuar...

Aksi Panas isteri muda MP Kuala Pengat...

Posted: 29 Aug 2012 08:40 PM PDT

 
hebat..MASIH PANAS lagi ni..dapat info ada satu rakaman handphone aksi baikkkk punya milik isteri baru sorang MP PKR berada di pasaran..akan didedahkan sedikit masa lagi....MP mana tu..aduhaiiiii..bikin malu ajelah kat rakyat...aksi panas isteri muda...

TAK TAU BELAJAR..JANGAN MAIN SEDAP MULUT AJE

Posted: 29 Aug 2012 08:21 PM PDT

Bila si abby disekolahkan oleh Dr Asri..sudah pastinya ada yang tak kenalah kan..janganlah berlagak pandai wahai abby..kena rujuk yang lebih pakar dalam segala hal,terutama bab agama..tak salah kalau kau nak bercakap hal agama,akan tetapi kau harus tau dengan lebih mendalam lagi..jangan disebabkan mulut badan  binasa.aku pun bukanlah alim sangat,akan tetapi kalau aku tak tau aku akan rujuk kat ustaz dahulu..lebih-lebih lagi tentang hukum hakam ni..janganlah kau ingat bila kau dah bertudung kau boleh bagi statement bab agama ni..fikirlah..







Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian