Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 25 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


BAS yang dibeli ni adalah duit MB sendiri tau...bolehlah kita buat rombongan..

Posted: 25 Aug 2012 06:38 AM PDT

 

Kalau UMNO atau BN yang buat sedemikian PAStinya puak-puak ni akan meroyan sana-sini mengatakan menghabiskan duit rakyatlah,itulah..inilah..tapi aku hairan jugak ni..pesal bila Khalid al-gagabi ni beli bas kununnya duit sendiri takde pulak mereka kata sedemikian..hahahaaa...alahai..oklah..jika betul dia yang belanja duit sendiri...takpelah...cuba kita renungkan seketika aje ni...minyak,tol dan perbelanjaan penjagaan..duit sapa pulak..duit Khalid gak ker..perghhh kayaaaa.....Atas tujuan apa bas ni dibeli?adakah untuk rakyat?kalau untuk rakyat,,aku sokonglah gak..pergi balik kerja ada bas free(kata negeri berkebajikan)..ni tujuan beli adalah semata-mata untuk tujuan kempen pilihanraya..apa ke bangangnyalah MB Selangor ni...


Teringin nak makan kat sini...tapi takut orang Umno buh racun...

Posted: 24 Aug 2012 05:29 PM PDT

Kebodohan pembangkang semakin terserlah..dah takde isu nak main,nama kedai pun boleh..asalkan orang komen..bodoh.
Ala..bukan aku tak tau..kau sememangnya nak kata kerajaan sekarang adalah yang terbaikkan..tapi kau segan..yelah..lepaa kau kutukkkk macam-macam pastu kau puji...ibarat ludah jatuh kat muka kau sendir.hahaha..bangang punya orang..ni PM buat umah terbuka jemput kat tv pun salah gak..aduhhh,ternyata kau ni masih mentah.




Pemuda UMNO Telok Datok

Iklan yang korang patut tengok...

Posted: 24 Aug 2012 08:50 AM PDT

kalaulah puak-puak yang ingin membuat perhimpunan BERSIH yang dikatakan BERSIH pada malam hari kemerdekaan nanti ni nanti tengok video ni..apakah perasaan mereka jika anggota POLIS itu adalah mereka atau keluarga mereka sendiri..Bagi akulah,secara peribadi aku tabik..mana ada yang sanggup buat seperti begini..yang mereka sanggup..puak-puak nilah..mereka sanggup maki hamun tu jelah yang mereka tau...

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian