Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 18 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


pengumuman khas MP Kuala Langat..

Posted: 18 Aug 2012 12:27 AM PDT

Ehhhhh YB.kenapa bergambo sorang je..kalau dulu berdua...hehehe..confirmlah YB Haram Jadah ni dah ceraikan isterinya..wah YB.kali ni awal buat open house,biasanya nak abis raya baru nak buat.hahaha..ada udang sebalik batu ni..mesti YB nak kenalkan orang umah baru kat rakyat Kuala Langat..hahahaha..jaga-jaga Yb..nanti ada makcik yang ludah bini baru yB tu baru tau...

Pemuda UMNO Telok Datok

bersih mrmang patut kita bersihkan puak ni

Posted: 17 Aug 2012 11:25 PM PDT

InsyaAllah..hari  ini merupakan hari terakhir kita di dalam bulan Ramadhan Al-Mubarak..Sedih rasa hati ini pabila terpaksa melepaskan Ramadhan pergi..bulan yang penuh dengan keberkatan..bulan yang penuh dengan 
kisah pahit dan manis..mudah-mudahan segala apa yang kita kerjakan akan diberkati dan diredhai Allah swt.
Ermm..lepas raya ni,kita akan menyambut Hari Kemerdekaan pula..kali ke 55 tahun.
Tapi yang tak seronoknya,ada jugak puak-puak hatam jadah nak buat emo bermula pada malam tu..aduhai..apa kebodohnya orang-orang tu...bikin kecoh aje..aku pun tak paham..
.





Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian