Pengikut

Nuffnang

Khamis, 2 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


inilah contoh kelakuan puak-puak yang ikut nafsu aje..o

Posted: 01 Aug 2012 04:54 PM PDT

Baru -baru ini bila aku baca salah satu laman sosial milik juak-juak pembangkang aku rasa begitu sedih..kerana mereka ni sebenarnya tak tau apa-apa pun..hanya rasa marah bila apa yang mereka inginkan tidak  dapat dipenuhi mereka sanggup lakukan apa sahaja demi mencapai akan hasrat mereka.bayangkanlah dah 55 tahun kita merdeka,tapi sayangnya pemikiran meteka ini masih ditakukblama lagi.tak sedar ke mereka ini..dahulu korang sekolah kat mana,dahulu korang masa susah kerajaan mana yang bantu,ibu dan bapa korang,gajinya,sapa yang bayar..korang ada akal,maka gunakanlah akal itu.ni Malaysia,kotang patut rasa bersyukur sangat-sangat,bukan macam negara lain,nak makan pun susah bro..korang kutuk,korang keji..negara sapa..negara kita jugakkan.ao,renung-renungkanlah.


Pemuda UMNO Telok Datok

MP Kuala Langat terkejut bila melihat kejadian petang tadi...

Posted: 01 Aug 2012 07:31 AM PDT

Bazaar Ramadhan Banda Sungai Emas,Banting hari ini dikunjungi oleh sekumpulan pemuda berbaju biru!Diketuai oleh saudara Zurihan Yusof,selaku Ketua Pergerkan Pemuda UMNO bahagian Kuala Langat dan Ketua Kordinator Pemuda Dun Telok Datok,saudara Mohd Fared Saadon serta beberapa orang pemuda dari peringkat bahagian,dun dan cawangan yelah berganding bahu mengedarkan pek-pek yang berisi kurma kepada para pengunjung serta peniaga di situ.Alhamdulilah,sambutan yang diberikan amat menggalakkan dan ada juga beberapa pengunjung yang sedikit merungut pabila tidak mendapat pek kurma tersebut.Aku ucapkanbtahniah dan syabas kepada semua yang terlibat,kepada yang tak dapat tu,insyaAllah ada lagi tu..


Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian