Pengikut

Nuffnang

Selasa, 24 Julai 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


syabas kuala langat pula yang jadi mangsa kebodohan.mereka ni

Posted: 23 Jul 2012 07:05 PM PDT

Belum pun reda isu Syabas..kini puak-puak pembangkang semakin ketandusan idea bagaimana hendak ambil-alih Syabas,malah lebih tertekan yang ditahap gaban bila semalam TPM berkata NO kepada keraJAAN selangor yang bercita2 nak uruskan air dinegeri selangog ini..
Diri sendiri pun tak terurus...ni nak pul uruskan air..hahaha..lihat sahaja PKNS..hampirrr lingkupppp..yang tak.lingkup umah urut dan perjudian..yelah negeri berkebajikanlah katakan..
Panas hati agaknya mereka.ni sanggup simbah cat pulak di papan tanda Syabas Kuala Langat.hahaha..dah takde kerja lainlah korang ni..


Pemuda UMNO cawangan Telok Datok

Panas! Cubaan larikan mesin atm GAGAL.

Posted: 23 Jul 2012 03:44 PM PDT

Banting digegarkan lagi..kali ni dengan kes cubaan melarikan sebuah mesin atm disalah sebuah bank yang terletak betul2 kat jalan besar..tapi cubaan mereka gagal..difahamkan suspek sedang giat diburu..


Pemuda UMNO cawangan Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian