Pengikut

Nuffnang

Ahad, 8 Julai 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Bomoh siam tilik pemimpin UMNO Selangor yang ghaib semalam,bakal ditemui di Teras Jernang hari ini

Posted: 07 Jul 2012 09:24 PM PDT

Allahuakhar..segala puji-pujian buatMu Ya rob..Mudah-mudahan dikau makbulkan hajat kami semua yang berkumpul di bawah langit Mu yang terbuka luas,dengan suasana yang nyaman,dengan kehadiran beribu-ribu umat Islam yang hasir tanpa mengira fahaman politik kereka berhimpun,bermunajat serta mempunyai satu impian dan hasrat yang satu iaitu memohon kepada Yang Maha Esa agar negara Malaysia yang kita cintai ini aman,agar agama Islam terpelihara serta seluruh umat Islam bersatu-padu..Allahuakbar...Maha suci engkau..makbulkanlah hajat kami semua...
Namun,program anjuran Masjid Negeri Selangor dan MUBARAK ini kurang mendapat sambutan daripada pemimpin-pemimpin daripada UMNO baik peringkat cawangan,bahagian mahupun negeri..kenapa ye..aku pun hairan..hairan yang teramat sangat..kemana ghaibnya mereka ini..nak kata tak tahu..agak mustahil..kerana pelbagai kaedah promosi telah diadakan..yang aku hairan lagi kenapa dan mengapa Menteri Indonesia pun sanggup hadir sebab mereka mendapat tahu adanya program Istighasah Al-Kubra yang julung kali diadakan di Malaysia,walhal pada ketika itu Menteri berkenaan hadir kerana pada ketika ini kita sedang mengamjurkan pertandingan Musabaqah dan Persidangan Ulama.Apa yang menariknya,Menteri Agama Indonesia tu siap baca ayat suci Al-Quran dan bila habis aje majlis,siap dendangkan Qasedah lagi tu...Pemimpin UMNO ermmm siap berdengkur di rumah..Aku ni walaupun orang kuat UMNO dan blog ini blog UMNO tapi aku rasa aku rasa tak salah nak tegur para pemimpin aku yang masih lagi terlena dibuai angan-angan kosong menjadi calon....kalau rasa korang nama korang tercalon untuk PRU nanti...hentikanlah impian korang tu...talam dua muka,siap ada yang tanya,Pm datang tak..alowww...PM datang atau tak toksah kiralah,yang penting kerana Allah swt..jika Allah kata korang layak,layaklah..tak paham beno aku ni..Tahniah dan Syabas Dato Rahman Palil...steady Dato...pemimpin camni aku saluteeeee....
Ermm..aku pun tak tahulah..masih lagi tak sedar dan berasa yang yakin teramat sangat.atau ada udang sebalik batu..kalau kita lihat dari sudut lain pula,perlawanan akhir piala EURO yang lalu..dimana PM kita sendiri turut menyaksikan,perghhh..3 jam sebelum PM hadir,dah sanggup terpacak kat situ,check im dilaman fb atau twitter..bukan main lagi ye...tapi kalau kat majlis ini.ada korang buat..ermm..wahai pemimpin sekelian,hentikanlah sandiwara kalian,ingat rakyat pandang korang ye..kalau nak peristiwa 2008 berulang lagi,buatlah perangai sebegini..
Hari ji PM turun di Bangi!!haaaaa..korang sendiri tengok ye...sapa yang akannturun dulu,dan berapa bas dikeluarkan.tepuk dada tanya iman..awas pemimpin semua,rakyat ada mata,telinga,minda dan tangan...



Sent from my Pemuda UMNO Cawangan Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian