Sabtu, 2 Jun 2012

Puteri Bahagian Segambut

Puteri Bahagian Segambut


[Live] Gelombang Biru WP Sedia Gempur #bn4wp @umbkl @muhyiddinyassin @razlanrafii

Posted: 02 Jun 2012 08:45 PM PDT

Putrajaya tetap Kami Pertahankan!!!!!!
















posted from Bloggeroid

[LIVE] Stadium Titiwangsa mula dipenuhi Geng Baju Biru @muhyiddinyassin @umbkl @razlanrafii #bn4wp

Posted: 02 Jun 2012 07:28 PM PDT

Keadaan di dalam Stadium Titiwangsa sudah mula dipenuhi geng2 berbaju biru yang terdiri daripada rakyat berbilang bangsa. Masing2 begitu bersemangat ingin mendengar amanat daripada YAB Pengerusi BN WP, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Ruang2 tempat duduk di dalam stadium sudah mula dipenuhi orang ramai. SP akan membawa liputan dari semasa kesemasa suasana di sini.








Twitter: @MazniM
Email: cintasue78@gmail.com

posted from Bloggeroid

Apa Dah Jadi Ceramah PR di Segambut? @limlipeng @JDB27 #bn4wp

Posted: 02 Jun 2012 05:30 PM PDT

Dahsyat ceramah Isu2 Semasa Pakatan Haram di Segambut malam tadi. Ceramah yg dibuat di kawasan lapang berhadapan dengan Mandy Villa penuh dengan penyokong2 P (kurg drpd 150 org yg hadir).

SP tak taulah sejak bila PR buka keahlian kepada warga asing kerana yg hadir semalam majoriti pekerja kontrak Indonesia yang mungkin menyangka ada wayang pacak di sana semalam.

Tabik spring jugak kpd penceramah2 hebat daripada Pas dan PKR yang hebat menjaja kisah dongeng kepada "orang2 segambut" especially YB Kuala Langat yg hebat memaki daripada mula hingga akhir ceramah.

Malas nak cerita panjang2. Tengok jelah gambar tapi gambar kurang memuaskan kerana tempat ceramah gelap. Penganjur tak mampu nak sediakan lampu.



Twitter: @MazniM
Email: cintasue78@gmail.com
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan:

Pengikut