Pengikut

Nuffnang

Selasa, 26 Jun 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


40 hari dah berlalu..anggota pdrm yang terlibat dalam tangkap peserta bersih dah dapat dah....

Posted: 26 Jun 2012 12:02 AM PDT




Rasanya dah lebih 40 hari..belum lagi pulak kedengaran dimana-mana,yang mengatakan anggota polis yang terlibat semasa membersihkan kawasan semasa bersih 3.0 tempoh hari,telah ditimpa bala..malah syukur alhamdulillah..nampak abang-abang polis masih sihat walafiat,bertugas seperti biasa dan bersama keluarga.
Solat Hajat apa yang kp belajar masa kat sekolah dulu adalah untum pohon benda yang baik sahaja,bukannya minta agar seseorang tu ditimpa musibah..kp pun tak paham kenapalah tingggggiiii sangat pemikiran puak-puak ni hinggakan sanggup mendoakan agar orang lain kena musibah..nak kata bodoh..takkkk..pandai..masakan tk boleh jadi ydp passs..
Kp pun bukannyalah pandai sangat tang agama,tapi sekurang-kurangnya taulah gak..kang kena bala kat diri sendiri sapa susah..
P/S Kembalilah ke pangkal jalan,Qada dan Qadar sudah ditentukan oleh Allah yang Esa..

Sesungguhnya Allah Maha Besar!kan lebih baik mensoakan agar mereka sihat..aloww..kalau takde polis..sapa yang nak jaga keamanan negara kita ni,pandai pulak korang,kalau umah masuk penyamun,koang call polis..


0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian