Pengikut

Nuffnang

Ahad, 15 April 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Tindakan BIADAP!

Posted: 15 Apr 2012 07:17 AM PDT

Ye itulah yang KP boleh katakan,biadap!biadap betul tindakan yang dilakukan oleh orang tidak bertanggungjawab dan bodoh ini.Apa ke halnya,sampai nak simbah-simbah cat kat bangunan UMNO Kuala Langat?Dahlah disimbah dengan cat,bendera pun dibakar!kang kurang ajar namanya tu.Tindakan seorang yang pengecut dan bacul!pada firasat KP,golongan ni,takut dengan bayang-bayang sendiri,manakan tak..masuk Kuala Langat je,dari jauh dah nampak gelombang BIRU..
http://www.sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/pejabat-umno-disimbah-cat-1.40110
Sent by PEMUDA UMNO TELOK DATOK®

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian