Pengikut

Nuffnang

Khamis, 1 Mac 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


kantoiii atau terkantoiii

Posted: 01 Mar 2012 03:15 AM PST

kalau pihak hotel ni bersedia beri kerjasama dengan JAIP,alhamdulillah diucapkan,kerana pelbagai persoalan yang masih menjadi persoalan akan terrrrjawab...takleh sembunyi-sembunyi dahh..yang terang akan diterangkan,dan yang gelap akan diterangkan..
setahu puctd,kat mana-mana hotel ada cctv,baik hotel tu mahal atau pun murah..sebagai langkah berjaga-jaga,mereka kenalah pasang cctv tu...nak kata tipu,tak bolehlah kan,semuanya dirakam,macam kita jugak,setiap pergerakan kita akan direkod...kat "sana"nanti barulah rakaman atau rekod itu dipamerkan.

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian