Ahad, 26 Februari 2012

Razlan's

Razlan's


PILIH PR DAPAT SUKA SAMA SUKA

Posted: 26 Feb 2012 08:23 PM PST

Terbongkar lagi satu kisah disebalik penangkapan Badrulamin Pemimpin PKR.

Pendedahan demi pendedahan di bongkarkan, kali ini kenyataan daripada pekerja-pekerja hotel yang menyaksikan sendiri kejadian pertengakaran Badrulamin dan juga suami kepada isteri yang di Khalwat Badrul.

Kejadian ini sememangnya telah membuka mata masyarakat terhadap perjuangan PKR yang sering kali menghalalkan kegiatan Sex bebas dan suka sama suka.

Sebelum ini, Anwar Ibrahim didapati tidak bersalah kerana bukti tidak KUAT, tetapi didalam pengakuan yang dilakukan oleh Karpal Sing menunjukkan kejadian bersama Syaiful merupakan SUKA SAMA SUKA.

Sokongan terhadap Sexsuality Merdeka juga sudah terang menunjukkan PR menyokong apa sahaja kegiatan Sex sekiranya SUKA SAMA SUKA.

Adakah kita mahu budaya seperti ini dihalalkan oleh Kerajaan Malaysia? Tanyalah diri sendiri, apa akan jadi sekiranya Kerajaan ini dipegang oleh PR, tidak mustahil semua pengubalan undang-undang yang menjurus kepada SEX BEBAS akan diluluskan.

SEX Tanpa batasan yang dibawa oleh PR sebenarnya seperti mereka  yang menyokong mereka yang tidak ada agama. Bukan sahaja penghinaan pada Islam, malah Budha, Hindu juga mempunya batasan perhubungan Sex.

Sedih saya membaca RAYUAN SUAMI terhadap seorang Isteri merayu supaya balik ke pangkuan beliau....

Sebagai suami, saya respect beliau kerana sanggup memujuk isteri nya .. tetapi itulah dugaan DUNIA, si Isteri tetap mahu BERKHALWAT dengan PEMIMPIN PR...

Saya berdoa kepada semua muslim dan muslimat agar dijauhkan dari dugaan seperti ini...

Ikuti kenyataan pekerja hotel ...

"Saya pekerja hotel tersebut malah saya tahu cerita tersebut dari hari pertama sehingga hari ketiga (hari penangkapan tu)...tapi saya xnak bising2 kat sini...sehingga jika ada yang cuba memfitnah orang lain dengan mengatakan ini konspirasi...

kami tahu juga dan lihat dengan mata kepala sendiri bagaimana hari ke dua suami wanita tersebut merayu isterinya supaya pulang ke rumah...apa2 pun kita tunggu lah...

yang pasti 20 orang yg di dakwa tu TIADA..yang ada hanya suami isteri tersebut..dan saya nampak dengan mata kepala saya sendiri Badrul Amin di tampar oleh suami perempuan itu...20 orang yg di dakwa adalah fitnah Badrul Amin"

Read more: http://www.pisau.net/#ixzz1nYKGusL7






Layan ShortVideo dari Reezzzz

Posted: 26 Feb 2012 06:13 PM PST

Saya nak share satu video yang best dan santai untuk rakan-rakan tengok ...

Video yang sempoi dan mencuit hati

Layannnnnnn....


Tiada ulasan:

Pengikut