Pengikut

Nuffnang

Rabu, 29 Februari 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Istana pulak dijadikan modal...

Posted: 29 Feb 2012 07:29 AM PST

belum pun kes "selesai"dah timbul pula kes baru..kali ini beliau telah mengaitkan kesnya dengan Istana Pahang..apa ke halnya ni..tak malu ke?udah-udahlah tu..puctd tak beranilah nak kata beliau bersalah,sebab puctd takde kat tempat tu..klik pautan http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2012/02/khalwat-badrulamin-biadap-guna-nama.html

Suami Merayu Supaya Isteri Pulang,Tapi Isteri Mintak Bantuan Ostad Nak Lari Jam 2 pagi?

Posted: 28 Feb 2012 08:15 AM PST


alamak..ni lain pulak jalan cerita nya..tapi,kita semua telah diberi akal fikiran,boleh fikir,mana yang betul,mana yang tak betul...
klik pautan:-
http://www.pisau.net/2012/02/suami-merayu-supaya-isteri-pulangtapi.html

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian