Isnin, 19 Disember 2011

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS


PERASMIAN MINI KARNIVAL SRI SELANGOR 2011

Posted: 16 Dec 2011 07:12 PM PST

Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras , Saudari Sarina Sharif, mewakili bagi pihak Datuk Wira Syed Ali Alhabshee, telah hadir merasmikan Mini Karnival Sri Selangor 2011 yang di adakan di Dataran Futsal Sri Selangor, Cheras pada 17 Disember 2011.

Pelbagai acara sukan telah di adakan anjuran UMNO Cawangan Sri Selangor dengan kerjasama Pemuda dan Puteri UMNO Cawangan. Pelbagai acara sukan rakyat dan pertandingan Futsal telah di adakan di Dataran Futsal Sri Selangor.



Dalam ucapan mewakili Ketua Bahagian UMNO Cheras, Saudari Sarina Sharif menyampaikan salam tahniah kepada ahli-ahli UMNO Cawangan Sri Selangor yang telah berjaya menganjurkan satu program riadah yang dapat menghimpunkan penduduk setempat terutama dari golongan muda dalam menyertai acara Mini Karnival Sri Selangor. Datuk Wira Syed Ali Al Habshee juga memohon maaf tidak berkesempatan bersama -sama kerana terdapat program di UMNO Bahagian yang berlangsung pada waktu dan hari yang sama.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras sentiasa mendoakan program mendekati rakyat akan terus di laksanakan dalam persedian menghadapi Pilihan Raya Umum ke 13.

Tiada ulasan:

Pengikut