Jumaat, 14 Oktober 2011

Razlan's

Razlan's


Stevan Gan! Hidung tak Mancung, Pipi tersorong-sorong!

Posted: 14 Oct 2011 02:18 AM PDT

Header yang Stevan Gan tulis di Malsysiakini "Mkini dijual pada UMNO? Langkah mayat kami". Gelojoh, macam budak-budak dan gila publisiti.

Semalam saya dah tulis bahawa UMNO tidak ada hajat untuk memiliki sebuah portal yang mempunyai agenda jahat dan berhati busuk. Dari awal penglibatan malaysiakini dalam dunia pemberitaan, sudah pastinya menggunkan duit yang banyak serta support kewangan yangkuat.

Dari mana dan kenapa wujudnya portal ini, sudah pasti pelaburnya punyai agenda yang akhirnya mendapat keuntungan. Keuntungan ada pelbagai bentuk, keuntungan politik, keuntungan wang ringgit atau keuntungan pengaruh.

Sebelum ini, portal ini hanya menghentam UMNO dan Kerajaan melalui pemimpin pembangkang ataupun berita-berita yang akan memburukkan kerajaan. Tetapi semenjak semalam, portal ini membuka pekung mereka mahu menyerang UMNO secara terang-terangan.

Ini merupakan satu taktik mahu mencari populariti jalan pintas. Tidak mustahil mereka pikirkan masanya sudah tiba untuk melihat seorang lagi klon jeff ooi menjadi pemimpin politik!

Pembangkang pun sudah hilang taring dan sudah tengelam di arus politik negara, masapun sudah hampir untuk kerajaan mendapat mandat baru, oleh itu mereka akan menggunskan ta
Ian hayat apa sahaja untuk kroni dan penyokong mereka.

Tidak mustahil editorial malaysiakini akan bertanding MP dalam kumpulan pembamgkang. Kita lihat sahaja bagaimana pembangkang mempergunakan portal ini untuk popularkan diri mereka.

Tetapi, saya nak jelaskan kepada Stevan Gan. Tengok lah cermin dulu, nak attack umno pun bukan sampai nak mencabar nyawa anda! Pena ini akan menjadi senjata yang paling tajam untuk membunuh masyarakat, sekiranya anda percaya pada kewibawaan anda, tidak perlu lah pertaruhkan nyawa anda yang bukan ada nilai pun.

Tiada ulasan:

Pengikut