Selasa, 2 Ogos 2011

UMNO Cawangan Bandar Klang Selatan - Tegas Berprinsip~Tidak Membuta Tuli Menurut Perintah

UMNO Cawangan Bandar Klang Selatan - Tegas Berprinsip~Tidak Membuta Tuli Menurut Perintah


Sertai Perhimpunan Aman Tolak "Bersih 2.0" Di Bukit Naga, Parlimen Kota Raja

Posted: 01 Aug 2011 04:10 PM PDT


Satu perhimpunan aman telah diadakan oleh Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kota Raja dalam menolak perhimpunan haram yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat baru-baru ini. Pakatan Rakyat mengabaikan larangan titah khas Yang Dipertuan Agong, Sultan Mizan, Pakatan Rakyat mengabaikan larangan titah DYMM Sultan Selangor agar tidak meneruskan perhimpunan haram tersebut, Pakatan Rakyat telah merosakkan sumber pendapatan peniaga-peniaga kecil dan seterusnya mencetuskan huru-hara di Kuala Lumpur.

Sertai Demo Di Pulau Pinang

Posted: 01 Aug 2011 04:04 PM PDT


Ketua Cawangan dan Ketua Pemuda Cawangan terlibat dalam demonstrasi gabungan NGO menentang kezaliman Pakatan Rakyat di Pulau Pinang.

Menganjurkan Program YB Senator Ezam Menyelesaikan Masalah Tokong Hock Onn, Jalan Bukit Kemuning, Shah Alam

Posted: 01 Aug 2011 03:54 PM PDT


Satu dialog telah diadakan dengan menemukan Ahli Jawatankuasa Tokong dan masyarakat Cina sekitar Jalan Bukit Kemuning untuk menyelesaikan dilema milikan tanah yang dihadapi oleh mereka lebih 51 tahun. YB Senator Ezam telah pun mengambil tindakan dengan berhubung secara rasmi dengan pemilik tanah untuk menyelesaikan masalah yang dihadapi. Pada 23 Ogos 2011, YB Senator Ezam akan merasmikan jamuan makan malam sambutan 51 tahun tokong ini.

Tiada ulasan:

Pengikut