Selasa, 9 Ogos 2011

DunSemarang

DunSemarang


Gelagat Jemaah Cilik Pt Raja

Posted: 08 Aug 2011 08:02 PM PDT


Jemaah paling cilik di majlis berbuka puasa di Surau Al Ikhwan Taman Sri Indah Parit Raja pada 5hb Ogos 2011. Amboi seleranya......makan sorang je ke...satu dulang besar tuuu. Hadir di majlis tersebut ialah YB Datuk Samsol Bari Jamali Ketua UMNO Bahagian Ayer Hitam serta rombongannya dan para pemimpin taman-taman perumahan sekitar Taman Manis.

Gotong Royong Perdana Taman Suria

Posted: 08 Aug 2011 07:59 PM PDT


Ayer Hitam, DunSemarang.Pengerusi Jawatankuasa Penduduk ( Cikgu Sahak ) dan penduduk Taman Suria / Ros memerhatikan YB Datuk Samsol Bari Jamali ADUN Semarang menanam pokok sempena gotong royong perdana pada 18hb Jun 2011 di sekitar Taman Suria dan Taman Ros Ayer Hitam. Gotong royong di adakan dengan kerjasama Majlis Daerah Yong Peng dan UMNO Bahagian Ayer Hitam. (S/U Halid Saat) ByM69

YB DSBJ Bersama Rakyat.

Posted: 08 Aug 2011 07:55 PM PDT


Yong Peng, Kangkar Baru. YYB Datuk Hj SamsolBari Jamali Ketua UMNO Bhg Ayer Hitam menyampaikan hadiah cabutan nombor bertuah di majlis pemimpin bertemu rakyat di Pekan Kangkar Baru pada 19hb Jun 2011. Turut hadir di majlis tersebut ialah YB Datuk Ir. Dr. Wee Ka Siong Ahli Parlimen dan YB Lim Kee Moi ADUN Kawasan Yong Peng. Program tersebut di isi dengan persembahan 1 Malaysia dan ucapan motivasi kepimpinan untuk memajukan masyarakat beracuan 1 Malaysia (Sumber dan Foto S/U Halid Saat)

Tiada ulasan:

Pengikut