Pengikut

Nuffnang

Isnin, 27 Jun 2011

Apo Kono Eh Jang!

sumber :-

Apo Kono Eh Jang!


57 tahun PAS kencing rakyat…

Posted: 26 Jun 2011 11:02 PM PDT

Bila Spy ingat-ingat balik, dah hampir 57 tahun PAS perjuangkan sebuah negara Islam dan nak tegakkan undang-undang Islam 100% di negara ni. Dari zaman Hadi Awang dan Nik Aziz muda, sampailah dorang dah beranak cucu sekarang ni barulah perjuangan negara Islam dorang "terbatal".

Dulu bukan main sakan puak-puak khawarrij tu kata UMNO tak Islam pasal tak memperjuangkan negara Islam. Siap ada keluar amanat kafirkan orang-orang UMNO dan juga kata perjuangan menentang UMNO adalah SYAHID. Maklumlah.., UMNO dari dulu lagi tumpukan kemajuan ummah dan juga kebajikan rakyat.

Walaupun UMNO tak sembang besar pasal nak perjuangkan Islam dan wujudkan undang-undang Islam dalam Malaysia, Spy rasa UMNO dah buat lebih dari apa yang puak-puak sewel PAS dok berkokok selama 57 tahun ni..

UMNO buat polisi negara berkebajikan demi kepentingan rakyat, dan UMNO juga pastikan undang-undang Islam diserapkan dalam sistem perundangan negara.. Jangan bohong kalau kata UMNO tak buat semua ni baii.. Munafik lah sapa yang kata UMNO langsung tak menyumbangkan kebajikan rakyat dan juga menegakkan Islam.

Tapi PAS…, kesian beb bila nak bercerita pasal puak-puak PAS hari ni.. Korang cubalah bayangkan.., selama 57 tahun pengikut dan penyokong PAS kena kencing baii.. Ada yang "mati syahid" buta saja pasal ingatkan PAS betul-betul istiqamah nak perjuangkan negara Islam..

Selama 57 tahun penyokong-penyokong PAS sanggup buat apa saja demi perjuangan parti. Dorang sanggup junjung slogan-slogan "Membangun Bersama Islam".., "Pemerintahan Ulama".., "Hentikan Perjuangan Sekular" dan "Tegakkan Hukum Islam".. Tup-tup.. Hadi kata negara Islam tak ada dalam agama.. Meroyan baiii..

Spy ingat lagi masa Harun Din lancarkan buku Negara Islam yang kemudiannya jadi rujukan oleh semua "pejuang-pejuang" PAS masa tu.. Bukan main eksyen lagi kawan-kawan Spy pasal PAS ada buku perundangan dorang sendiri katanya.. UMNO jugak yang sekular pasal tak pernah ada buku pasal negara Islam..

Tapi hari ni.., mana pi buku Negara Islam karya Harun Din? Takkan puak-puak PAS dah bakul sampahkan atau flush dalam jamban? Mungkin jugak dorang kumpul banyak-banyak lepas tu bakar macam mana dorang buat demo bakar paper Utusan. Ya lah.., mana nak pakai dah buku negara Islam bila dah buat NEGARA BERKEBAJIKAN..

Itu kalau kita cerita pasal negara Islam.., macam mana pulak dengan "Kepimpinan Ulamak" PAS? Mat Sabu bukannya Ulamak.. Husam pun bukan ulamak walaupun dia ada janggut sejemput.. Salahuddin Ayub lagi lah jauh kalau nak panggil ulamak.. Setakat Ustad Puduraya tu boleh lah kot? Dan Mahfuz…, lagilah tak boleh pakai.. Kalau ikut akal sewel dia.., bukan kata ulamak.., ular dalam semak pun dia tak layak…

Jadi mana slogan "Kepimpinan Ulamak" dalam PAS? Yang ada dalam PAS dari dulu sampailah sekarang tu bukannya ulamak.., tapi p*#@mak.. Semuanya kerja menyelewengkan akidah rakyat untuk cari undi pilihanraya.. Semuanya cari makan dengan jual agama.. Macam tu pun ada hati nak jadi ulamak?
Puiiiii…

Dulu selalu jugak Spy dengar dari puak-puak PAS pasal Hudud.., pemerintahan ikut Islam dan UMNO kuat makan rasuah.. Tapi sekarang ni dorang dah tak berani nak cakap semua tu baii… Hudud apa kebendanya kalau Presiden PAS pun sanggup kencing pasal hukum Islam tu.. Pemerintahan ikut Islam apa kejadahnya kalau la ni PAS dah ikut bontot DAP.. Dan UMNO rasuah apa kalau PAS pun buat perkara yang sama dalam tiap-tiap Muktamar..

Munafik baiii puak-puak PAS yang ada hari ni… Dasar dorang dah berubah 360 darjah.. Perjuangan dorang dah tunggang langgang.. Pemimpin dorang sekarang ni dah tak tau apa yang sebenarnya dorang nak.. Mampus lah beb kalau bawak Bas Persiaran tapi tak tau arah tuju.. Ke parit lah kalau nak jadi drebar tapi tak pandai nak elak lubang..

Jadi sekarang ni PAS memang dah betul-betul karam.. Tuhan dah bagi bala pada PAS pasal dorang selalu permainkan agama.. Korang tengok sekarang ni macam mana PAS ikut telunjuk kafir.. Punyalah teruk bala yang Tuhan turunkan pada PAS sampaikan PAS dah tak tau nak bezakan Aktivis Murtad dan juga Kaki Liwat..

Semua tu bala lah baii… Jangan salahkan UMNO pulak bila bala kena pada puak-puak PAS… Orang-orang UMNO ni memang bagus sebab tak pernah doakan keburukan kepada saudara semuslim dorang.. Percaya tak apa yang Spy kata ni?

Korang tengok.., orang UMNO mana pernah buat sembahyang hajat suruh Tuhan turunkan bala terhadap PAS? Pemimpin UMNO mana pernah mintak pemimpin PAS pecah perut? Itulah tandanya orang UMNO ni semua baik-baik belaka..

Sebab tu lah Tuhan still sayangkan pemimpin-pemimpin UMNO dan penyokong UMNO.. Kalau Tuhan tak sayang.., takkan Tuhan amanahkan negara ni pada pemimpin Islam UMNO? Betul tak?

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian