Ahad, 20 Mac 2011

UMNO Cawangan Bukit Ampang

UMNO Cawangan Bukit Ampang


"ELEK" Itulah Suara Rakyat Ampang Jaya Kepada Pakatan Haram Selangor

Posted: 19 Mar 2011 04:16 AM PDT

Hari ini berlangsungnya Program Merakyatkan Seni Budaya Sukan Rakyat 2011 bertrmpat di Kg Melayu Ampang Jaya yang di rasmikan oleh Dato Seri Utama Rais Yatim.

Program yang di adakan hari ini mendapat sokongan dari semua komponen BN dan juga rakyat sekitar Ampang Jaya. Hadirin yang hadir menjangkau 700 orang.

Dalam ucapan Dato Seri Utama Rais Yatim beliau meminta rakyat di Ampang menilai sendiri apa kemajuan yang di capai selama mana kerajaan Pakatan Rakyat mentadbir Selangor. " Apa yang ada di Ampang? Apa yang di bangunkan mereka selama ini?"

Hadirin yang hadir membalas dengan jawapan " Elek" Tidak ada satu pun pembangunan buat rakyat Ampang Jaya di bangunkan oleh mereka Pakatan Rakyat.

Dalam pada itu Dato Ismail Kijo Penyelaras Parlimen Ampang Jaya melahirkan rasa terima kasih kepada hadirin yang hadir yang menunjukkan Bukti bahawa Rakyat di Ampang Jaya menyokong penuh Barisan Nasional.

Kahadiran pelbagai kaum juga membuktikan semangat 1 Malaysia. Wujud dengan subur di Ampang jaya dan dengan yakin Dato Ismail Kijo menyatakan BN akan rampas semula Parlimen Ampang Jaya dan Selangor pada PRU 13 akan datang ini.

Program berkenaan selesai jam 5 petang dengan penyampaian anugerah kepada mereka yang berjaya melanjutkan pelajaran ke IPTA dan juga penerima sumbangan dari Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan.

Gomo amat tertarik dengan kenyataan Dato Seri Utama Rais Yatim apabila bulan lepas satu program Pakatan Rakyat Selangor di adakan di De Palma Hotel yang menjemput 500 orang hadir namun hadirin yang hadir pada program berkenaan hanya 60 orang sahaja yang membuktikan Rakyat Ampang dan Selangor menolak Kerajaan Pakatan Rakyat Haram Selangor!


Psssttt... Harap rakyat Malaysia sedar hakikat bahawa tidak ada pun yang di bangunkan oleh Kerajaan PR melainkan rompakan wang rakyat!

-sumber http://www.papagomo.com/2011/03/elek-itulah-suara-rakyat-ampang-jaya.html

Dewan Undangan Negeri Sarawak Bubar Isnin Ini, Umum Taib

Posted: 19 Mar 2011 02:40 AM PDT


KUCHING, 19 Mac (Bernama) -- Dewan Undangan Negeri Sarawak dibubar Isnin ini bagi membolehkan pilihan raya negeri diadakan, demikian diumumkan Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud hari ini.

Katanya beliau telah menyampaikan notis mengenai pembubaran itu kepada Yang Dipertua Negeri Sarawak Tun Abang Muhammad Salahuddin Abang Barieng baru-baru ini.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan memutuskan tarikh penamaan calon dan pengundian, katanya pada persidangan akhbar bersama-sama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di Lapangan Antarabangsa Kuching di sini.

Pengumuman Taib itu menamatkan teka teki mengenai tarikh pilihan raya negeri. Dewan Undangan Negeri Sarawak sedia ada akan tamat pada 23 Julai ini.

Najib dan Muhyiddin yang tiba di sini semalam di bawah program turun padang pemimpin yang bermula hari ini sehingga September depan, telah menghadiri pelbagai program bersama rakyat di negeri ini sepanjang hari ini.

-- BERNAMA

Tiada ulasan:

Pengikut