Khamis, 31 Mac 2011

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN


Sampai hati betullah!!!!

Posted: 31 Mar 2011 09:35 AM PDT

Dah nak dekat 2 bulan lebih aku menyepikan diri dalam blog ni....
Sampai hati betullah!!!!
Sori la , .....sampai hbs balik dari trip FMINES, habis PRK Merlimau, PRK Kerdau,ni dah nak ke pilihanraya Sarawak pulak dah...... Aku baru je nak menulis balik....nasib baik tersedar awl...hhuhuhhuh.

Esok dah hari jumaat...eh, dah masuk hari JUmaat dah ni...1 hb APRIL , 2011.aPRIL FOOL!!!! Huhhuuhu,pagi ni nanti aftr bertugas kat rumah cm nanti aku kena bergegas ke masjid CM Ada lawatan dun LENDU hari ni..... Harap segala persiapan dah siap.... Own..aku amok kesempatan kat sini untuk ucapkan "tahniah " buat sdra. Shadan atas perlantikan sebagai S.U MPAG.... Semoga dapat memikul tanggungjawab dengan sebaik Mungkin. Bangga jugak bila lagi satu pemimpin belia diangkat memegang tug as yang amat mencabar ni. Insyaallah anak muda ini Akan dpt lakukan yang terbaik!!!!!

Ini first time aku post my entry dr iPad. Sungguh x best!!!!! Nak upload gambo pun aku x tau!!! Camana tuh? Nampaknya...banyak gambo yg x dpt dishare bream shbt2 semua.... Ni apa ke hal iPad ni sesuka hati nak betulkan ayat ku!!! Banyak chantek. .......huarghhhhhhhh...
Haaaa itu signal2 tuh.....aku dah ngantuk tahap gaban ni....nite

Tiada ulasan:

Pengikut