Khamis, 3 Mac 2011

DunSemarang

DunSemarang


Dengar Lirik AKHIR...SETAN INDIA..Setan H******

Posted: 02 Mar 2011 04:07 AM PST


Siapa SETAN..Siapa PUKIMak...Siapa Mati...
Kalau Aku Cakap .."PUKIMAK INDIA...SeTAN INDIA..HINDU Ssetan. India Setan,,Hindu Setan..Pukimak punya india..matilah kau semua."
Adakah kau marah..repot POLIS....pasti kau marah..begitu juga aku..Aku Melayu Aku Islam...Kau PUKIMAK Penyokong HINDRAF... caci Aku dan Agama AKu,,,. Berpada padalah..
Inilah akibat MELAYU yang terlalu TOLERANSi...Dulu NameWee tak sedar diri..dari Muar Hina Melayu dan Kutuk Islam..orang Melayu diam sahaja..marah hangat hangat tahi LEMBU..lepas tu senyap...sekarang HINDRAF BANGSAT pulak Hina ISlam dan Melayu...
Wahai semua Bangsa Melayu..UMNO adakah kita terima semua ini..
Wahai rakan rakan ku..Marilah kita ramai ramai membina KLIP VIDEO ..mengutuk dan hina mereka semua.bangsa dan agamanya....apa mereka akan lakukan...mari kita bina..kalau namewee tiada apa apa tindakan..kalau Hindraf sial tiada apa apa tindakan...apa salahnya kita pun sama sama membina untuk menghancurkan PERPADUAN yang telah kita bina selama ini. Melayu sahaja yang sering menyebut PERPADUAN dan MUHIBBAH...apa mereka buat...
Apa gunanya Malaysia AMAN DAMAI...Makmor..tetapi hanya MELAYU UMNO ISLAM yang sentiasa TOLERANSI tetapi tidak pernah di hargai...sentiasa di caci hina...
Bangkitlah kita semua dari sentiasa mempertahankan diri..sesekali dan seselalu kita perlu MENYERANG...
Bersatulah Melayu...Tahniah PERKASA...ByM69

layarai Blog Indian Rasis ini...
http://malaysianindian1.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Pengikut