Jumaat, 4 Mac 2011

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Rayuan dari PAS Kerdau untuk Anwar…

Posted: 04 Mar 2011 01:42 AM PST

Selepas Anwar Ibrahim hilang taring akibat dicabut oleh Ummi Hafilda pada ceramah di Felcra Rumpun Makmur, barulah ramai yang menyedari bahawa Anwar sebenarnya amat takut pada wanita tersebut.

Gelagat Anwar yang kurang senang semasa berceramah dipentas AMK yang berhadapan dengan pentas UMNO/BN Rumpun Makmur telah membuktikan Ummi Hafilda bukanlah sekadar nyamuk biasa.

Dan buat kali pertama, Anwar berceramah tak sampai 30 minit kerana tak dapat menahan asakan suara lantang Ummi Hafilda yang mendedahkan rahsia-rahsia Anwar satu persatu.

Penyokong-penyokong PAS serta Pakatan yang hadir juga bagaikan hilang semangat apabila melihatkan idola mereka kehilangan kata-kata dan kebijaksanaan berpidato.

Itulah penangan seorang wanita yang bersama Ummi Hafilda. Anwar yang dilabelkan sebagai manusia anugerah Tuhan pun mencicit lari akibat dari kelantangan wanita ini.

Yang menariknya, selepas habis sahaja ceramah Anwar di Kerdau semalam, pihak PAS Kerdau khabarnya telah meminta Anwar menghentikan programnya di kawasan pilihanraya kecil tersebut.

Rayuan PAS itu dikesan melalui laman Twitter Anwar sendiri yang dihantar dari pihak yang menamakan diri mereka PAS Kerdau.

Apakah ini menunjukkan PAS Kerdau sudah takut mereka ditolak oleh penduduk setempat kerana Anwar?

Yang pastinya, Anwar kini bukan dianggap sebagai faktor yang mampu memenangkan dan meraih sokongan dari rakyat kepada Pakatan. Malah, Anwar kini secara terang-terangan menjadi liabiliti untuk pembangkang.


Prk Kerdau.. Kempen umi halfida membuatkan anwar mengeletar

Posted: 03 Mar 2011 04:43 PM PST

Kempen di Prk dun kerdau semakin panas apabila umi halfina turun berkempen untuk barisan nasional, malah tempat dimana umi halfina memberi ceramah bergitu dekat dengan tempat ketua pembangkang Anwar Ibrahim memberi ceramah yg mana jaraknya hanya 50 meter diantara mereka.

keadaan disitu menjadi tegang apabila kedua dua penceramah seperti berdebat sesama mereka.. saat saat yg lama dinanti nanti oleh Umi halfida untuk berdepat dan berdepan dengan ketua pembangkang Anwar ibrahim yg diidamkan olehnya akhirnya telah termakbul.

Umi halfida yg bergitu lantang memangil anwar ibrahim dengan pangilan syehhhhh al juburi!! , penipu!!, peliwat!! bapak segala Rasuah!! dan lain lain lagi , seolah olah segala dendamnya selama ini kepada ketua pembangkan itu telah dilepaskan pada malam tadi..

Setiap kali anwar ingin bercakap mengenai sesuatu isu akan dibalas oleh umi halfida , dan apa yg menariknya ialah anwar tidak dapat bertahan dan telah lari meninggalkan tempat tersebut.




Tiada ulasan:

Pengikut