Pengikut

Nuffnang

Rabu, 5 Januari 2011

UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN

sumber :-

UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN


SUKA PAKSA ORANG BUAT PENGAKUAN BERSUMPAH,TAPI ANWAR SENDIRI PALING TAKUT BERSUMPAH KERANA TAKUT DI MAKAN SUMPAH !!!

Posted: 05 Jan 2011 05:00 PM PST


anda sebelum ini telah melihat Anwar Ibrahim Telah bersumpah.tetapi kenapakah dalam kes liwat tidak boleh bersumpah??? ini yang membuat kan saya pelik.adakah kerana dia ini mendengar nasihat dari Ulama atau pun itu memang perangai dia.tapi masa pegang jawatan sanggup ulak tu bersumpah???

Kepada yang dok bertanya kenapa sekarang cerita dah basi,orang tak mau dengar,hanya mereka-mereka yang takut dengan kebenaran dan hakikat bahawa pemimpin pujaan mereka tak lebih dari sesumpah yg akan bertukar -tukar wajah dan imej mengikut keadaan setempat dan suhu sheikhnya di tahap mana,kalau dia dah naik sheikh ,maka paham-paham je lah segala kopiah,segala serban akan tercampak bertaburan.

Mengetahui sejarah,mengkaji sejarah dan menilai sejarah amat penting wahai penyokong-penyokong tegar Anwar Ibrahim,contohnya bagaimana kemerdekaan di capai hasil bermandikan darah dato nenek moyang kita dahulu kala menentang penjajah,bagaimana peristiwa 13 mei 1969 boleh berlaku rusuhan kaum dan lain-lain agar semua peristiwa pahit itu menjadi iktibar untuk kita supaya lebih peka, lebih patriotik,lebih berhati-hati dan lebih menghargai kestabilan ,keamanan dan kejayaan-kejayaan yg telah kita raih selama ini.Jangan lah kerana nila setitik maka rosak susu sebelanga.Renung-renungkan lah, maka wajib saya membongkar semula peristiwa paling pahit di alaf siber yg penuh kontroversi ketika aljuburin di dakwa di mahkamah pada 1998.Ramai terutama generasi muda hari ni yg masih tidak mengerti mengapa simunafik dipecat, dibicarakan dan dipenjarakan.

UNTUK SELANJUTNYA

SILA KLIK DI SINI

POST BY DR. ME...

DAULAT TUANKU......

Posted: 05 Jan 2011 08:28 AM PST










0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian