Rabu, 29 Disember 2010

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN


catatan xmas day : 25hbDisember, 2010

Posted: 29 Dec 2010 08:19 AM PST



hari Sabtu yang lepas ialah xmas day, walaupun cuti tapi agak padat bagi saya.... Pagi saya menguruskan hal-hal keluarga, kemudian saya ke Dewan Japerun Lendu untuk Prog Puteri UMNO Bahagian Bersama dengan IKSEP. "Wacana 1 Malaysia" yang telah dirasmikan oleh YB Datuk WIra Abu Seman Yusop, Ketua UMNO Bahagian Masjid TAnah. Alhamdulillah, ramai yang hadir.

antara peserta yang sedang khusuk mendengar pembentangan oleh penceramah.

para urusetia Puteri UMNO Bahgaian Masjid Tanah sedang sibuk menguruskan pendaftaran.

Sewaktu menyanyikan Lagu Negaraku.

AK Puteri UMNO BAhagian MAsjid Tanah bergambar Bersama timbalan Ketua UMNO Bahagian YB Datuk Karim Sulaiman dan juga Remy Ishak(nurkasih)


HAbis je majlis , sedang saya singgah ke kedai membeli susu anak, saya mendapat panggilan bahawa sahabat saya (puteri Terengganu) Malini ada di MAsjid Tanah. saya pun mintak suami patah balik, dapat jugak jumpa orang "Ganu kito " ni... dia sedang dijamu oleh dayang n family di Sawit Corner...

pastu saya singgah ke rumah Rafidah AJK Puteri Bahagian saya yang melangsungkan perkahwinannya pada hr tu jugak. walaupun lewat..(memang lewat pun..tengok tu pengantin dah tukar uniform....)

malam saya hadiri majlis penutup Futsal anjuran Pemuda UMNO Bahagian di KUIM Melaka.
tahniah bro....

Tiada ulasan:

Pengikut