Isnin, 13 Disember 2010

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Wikileaks Dedah Anwar Memang Kaki Leaks Punggong

Posted: 13 Dec 2010 05:10 AM PST

Gempar memang gempar apabila Sydney Morning Herald memetik kandungan pendedahan Wkileaks mengenai kawat diplomatik antara perisikan Singapura dengan perisikan Australia bahawa Anwar memang terlibat dalam kegiatan sodom menyodom. Walaupun dikatakan Anwar masuk 'perangkap' yang dipasang oleh musuh politiknya tetapi yang penting untuk kita tahu ialah masuk perangkap atau tidak, Anwar tetap melakukan liwat. Soal perangkap tu penulis akan bincangkan dibawah nanti.

Wikilieaks memetik kawat diplomatik antara perisikan Singapura serta Menteri Mentornya Lee Kuan Yew dengan perisikan Australia seperti berikut:-

"The Australians said that Singapore's intelligences services and [Singaporean elder statesman] Lee Kuan Yew have told ONA in their exchanges that opposition leader Anwar 'did indeed commit the acts for which he is currently indicted'."

ONA adalah nama rasmi untuk perisikan luar Australia (Office of National Assessments). Selain ONA, Australia juga memiliki beberapa agensi perisikan lain seperti Defence Signals Directorate (DSD), Defence Imagery and Geospatial Organisation (DIGO), Defence Intelligence Organisation (DIO), Australian Secret Intelligence Service (ASIS) dan Australian Security Intelligence Organisation (ASIO).

Kita perlu ingat Wikileaks popular bukan kerana membuat cerita bohong seperti mana Harakah dan Suara Keadilan tapi Wikileaks popular kerana mendedahkan kawat diplomatik dan dokumen dokumen yang diklasifikasikan sebagai rahsia dan sensitif. Atas alasan itulah yang menyebabkan banyak negara mahu dan sedang mengambil tindakan ke atas Wikilieaks dan pengasasnya Julian Assange.

Kandungan yang didedahkan Wikileaks mengenai perbuatan liwat Anwar Ibrahim seperti mana yang diketahui oleh perisikan Singapura sememangnya ditunggu-tunggu kerana para balaci Anwar masih tidak mahu menerima penjelasan dalam negara mengenai kegemaran aneh pemimpin agung mereka itu. Kalau perisikan negara luar pun dah bercakap benda sama maknanya yang kami para penyokong BN dok cakap selalu mengenai tabiat Anwar ni berada dipihak yang benar. Oleh itu berhentilah menuduh kami memfitnah Anwar.

Kita perlu ingat perisikan Singapura adalah perisikan aktif setaraf CIA dan Mossad kerana Singapura adalah antara beberapa negara didunia yang berada dalam keadaan bersiap sedia 24 jam untuk berperang. Sehubungan itu maklumat mereka adalah maklumat yang tepat dan punya wibawa. Walaupun kita boleh pertikai soal Anwar diperangkap sebab semua bukti-bukti seperti mana didedahkan di mahkamah setakat ini membuktikan bahawa tiada siapa yang memerangkap Anwar, dia sendiri panggil Saiful datang jumpa dia, password MOKHTAR, Can I fuck U Today, makan karipap dan Are u ok semua tu, yang lebih penting untuk kita ketahui dan ambik berat ialah ANWAR MEMANG KAKI MELIWAT.

Setakat hari ini kita tidak pasti siapa di antara 2 agensi perisikan Singapura yang terlibat dalam pendedahan kawat tersebut, adakah ISD (Internal Security Department) yang khusus untuk keselamatan dalam negara ataupun agensi perisikan tenteranya SID (Security Inteligence Division), Tapi kita yakin SID kerana hal-hal berkaitan negara luar dan hubungan diplomatik memang menjadi tugas SID dibawah Kementerian Pertahanan Singapura dibanding ISD yang menumpu kepada hal keselamatan dalam negeri dan terletak dibawah Kementerian Dalam Negerinya.

Pendedahan mengenai pengetahuan Lee Kuan Yew dengan perangai songsang Anwar juga menunjukkan bahawa DAP juga tahu dan sedar mengenainya. Kita semua maklum hubungan DAP dengan PAP, kedua-duanya pun diasaskan orang yang sama – Lee Kuan Yew. Padanlah DAP tidak peduli dengan Anwar di Pulau Pinang dan dengan itu boleh berbuat sesuka hatinya termasuk menindas orang melayu dan orang india, rupanya dia pegang telur Ketua Pembangkang di Parlimen tersebut.

Silap-silap, semua maklumat yang diperolehi Lee Kuan Yew dan perisikan Singapura adalah datang dari para peguam DAP yang sedang mewakili Anwar di mahkamah, itupun boleh jadi juga. Siapa lagi yang ada first hand information pasal kes liwat Anwar kalau bukan para peguamnya.

Kalau benarlah teori ini, nasib kau la Anwar. Lepas menderhaka dengan bangsa sendiri, kau dikhianati oleh peguam yang kau percaya untuk membela kau.

Oleh: Adamyan

'Ummi Hafilda berkata benar'

Posted: 12 Dec 2010 01:42 PM PST

"Semua itu benar." Demikian tegas bekas rakan karib Datuk Seri Anwar Ibrahim, Datuk S. Nallakarupan yang mengakui kebenaran kenyataan Ummi Hafilda Ali berhubung apa yang dilaluinya pada 1997 dan 1998 yang membawa kepada pemecatan Anwar selaku Timbalan Perdana Menteri.

Menurut beliau, kenyataan Ummi Hafilda sememangnya tidak boleh disangkal kerana segala fakta yang diberikan bukannya suatu pembohongan atau konspirasi.

"Bagi saya, apa yang Ummi Hafilda katakan itu betul. Tidak boleh dinafikan lagi. Dia tahu segalanya termasuk abangnya, Azmin Ali yang kini Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Justeru, saya cabar 3A iaitu Anwar, Azizah (Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail) dan Azmin supaya menjawab kenyataan itu.

"Jangan jadi pengecut. Rakyat perlu tahu. Jangan berlakon lagi,'' katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Beliau mengulas temu bual eksklusif Mingguan Malaysia berhubung rayuan Ummi Hafilda terhadap Azmin termasuk Anwar dan Wan Azizah agar bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.

Laporan itu antara lain mengimbas kembali apa yang dilaluinya sepanjang 1997 dan 1998. Antaranya, tindakan beliau menulis surat mengenai salah laku Anwar kepada Perdana Menteri pada masa itu, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Kemunculan semula Ummi Hafilda adalah atas rasa terpanggil untuk menentang mereka yang sengaja mempertikaikan ketuanan Melayu.

Mengulas lanjut, Nallakarupan berkata, Azmin seharusnya malu dengan apa yang diluahkan oleh Ummi Hafilda dan mengakui kebenaran kenyataan adik bongsunya itu.

"Tetapi, baik Azmin dan juga Anwar serta Wan Azizah, mereka ini takut berkata benar kerana tahu bahawa mereka tidak betul.

"Wan Azizah juga tahu siapa Anwar dan Azmin. Apa yang mereka perlihatkan kepada awam ketika ini hanyalah suatu lakonan,'' tegasnya.

Ditanya mengenai mengapa segala kenyataan dan dakwaan yang dilemparkan terhadap mereka bertiga tiada diberikan respons, beliau berkata : "Mereka tahu kita cakap benar. Bukan kita bohong. Sebab itu mereka tidak boleh jawab.''

Beliau seterusnya menyelar tindakan Anwar yang selalu ke luar negara dan memburuk-burukkan nama Malaysia.

"Anwar hanya tahu rosakkan negara. Apa yang dikatakan di luar negara hanyalah satu penipuan,'' tambahnya.

Sumber: Utusan Malaysia

Pengikut