Jumaat, 5 November 2010

UMNO CAWANGAN KAMPUNG BARU SG LUI HULU LANGAT SELANGOR DARUL EHSAN

UMNO CAWANGAN KAMPUNG BARU SG LUI HULU LANGAT SELANGOR DARUL EHSAN


GALAS & BATU SAPI : BN kembali mendapat tempat di hati rakyat

Posted: 04 Nov 2010 09:05 PM PDT

Tahniah diucapkan kepada calon BN di Galas dan Batu Sapi. Kemenangan ini menunjukkan BN kembali mendapat kepercayaan rakyat.

Tahniah dan syabas juga diucapkan kepada petugas2 yang telah bertungkus lumus membantu memenangkan BN kali ini. Terutama Ku Li selaku Pengarah jentera PRK DUN Galas , tak tau apa nak cakap tentang Ku Li...sememangnya hebat!!!

Kepada Calon yang menang tu..buat kerja molek2. Jangan bongkak dan sombong bila dah menang.PRU13 sedang menanti. Kerja kuat lagi.

PL merumuskan, kemenangan BN kali ini disebabkan :

1. PAS@Pakatan Rakyat jelas sudah tidak boleh lagi memperjuangkan nasib rakyat, mereka hanya lebih kepada omong2 kosong sahaja. Lebih banyak memburukkan orang lain sedangkan keburukan sendiri lebih dahsyat dan banyak perkara yang tak disangka-sangka berlaku dan telah berlaku.

2. Agama menjadi alat untuk kepentingan politik sahaja.

3. BN sememangnya adil dalam memperjuangkan nasib rakyat dan berada dipihak yang benar.

4. Keganasan dan kesamsengan menjadi trend PR bial berkempen..rakyat jelek dan jijik.


PL : walaupun tak ke Galas & Batu Sapi..sentiasa doakan BN menang

SALAM PERJUANGAN

Posted: 04 Nov 2010 08:59 PM PDT

Sudah lama rasanya tidak memblog...apa pun posting ini memberikan semangat baru kepada aku. Kemungkinan juga disebabkan kehangatan Facebook yang menjadi alat hubungan dan mencurah pendapat dan pandangan pelbagai

Selamat bertemu kembali kepada rakan-rakan yang masih ada mengunjungi blog aku ni..terima kasih kerana masih sudi singgah di sini, walaupun tiada posting terbaru

PL :.....salam perjuangan

Tiada ulasan:

Pengikut