Jumaat, 5 November 2010

UMNO Cawangan Bukit Ampang

UMNO Cawangan Bukit Ampang


SEMOGA YAB PM KEMBALI SEMBUH

Posted: 05 Nov 2010 12:06 AM PDT

Kami kepimpinan UMNO Cawangan Bukit Ampang mendoakan semoga YAB PM dan Presiden supaya cepat sembuh dan dapat menjalankan tugas harian seperti sediakala.

PM dimasukkan ke HKL untuk pemeriksaan lanjut

KUALA LUMPUR 5 Nov. – Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dimasukkan ke Hospital Kuala Lumpur di sini malam tadi untuk pemeriksaan lanjut selepas beliau mengalami rasa tidak selesa dalam perut, kata Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Mohd Ismail Merican.

Beliau berkata dalam satu kenyataan dikeluarkan lewat malam tadi bahawa endoskopi telah dilakukan ke atas Najib dan ia menunjukkan ulser dan gastritis ringan.

"Beliau telah mula diberi rawatan dan keadaannya beransur baik," kata Dr Mohd Ismail, dan menambah perdana menteri dijangka berada di hospital beberapa hari lagi. – Bernama



PERDANA MENTERI DINASIHATKAN BEREHAT SELEPAS TERDAPAT TANDA-TANDA AWAL CACAR

KUALA LUMPUR, 31 Okt 2010 (Bernama) -- Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dinasihatkan agar berehat di kediaman dan mengelakkan daripada menghadiri semua majlis rasmi berikutan rawatan perubatan selepas terdapat simptom penyakit cacar.

Penasihat media beliau, Datuk Seri Jalaludin Bahaudin, dalam kenyataan kepada Bernama menyatakan bahawa Perdana Menteri mula merasa kurang sihat dan kemudian didapati ada ruam panas, sakit otot dan sendi pada hari terakhir Sidang Kemuncak Asean ke-17 dan berkaitan di Hanoi, Vietnam selama tiga hari.

"Setibanya di Subang (Selangor) pada Ahad, beliau menunjukkan ada tanda-tanda awal menghidapi penyakit cacar dan dengan segera mendapat rawatan.

Oleh kerana ubat diberikan awal, Perdana Menteri menunjukkan respon yang baik," katanya sambil menambah doktor peribadi Najib menasihatkan Perdana Menteri berehat di kediaman dan mengelak daripada menghadiri semua majlis awam dan rasmi.

"Perdana Menteri memohon maaf atas segala kesulitan," kata Jalaludin.

SUMBER : BERNAMA

Tiada ulasan:

Pengikut