Rabu, 8 September 2010

Ahli Parlimen Kota Belud

Ahli Parlimen Kota Belud


Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri Datuk Abdul Rahman Datuk Dahlan, Ahli Parlimen Kota Belud, Hari Raya Ke 3

Posted: 08 Sep 2010 12:27 PM PDT


Sempena Hari Raya Aidilfitri 1431H/2010 yang jatuh pada hari Jumaat bersamaan 10 September 2010, saya dan sekeluarga ini mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin kepada seluruh warga daerah Kota Belud.

Sempena hari yang berbahagia itu saya akan mengadakan Rumah Terbuka seperti yang tercatat di dalam gambar seperti di atas, kehadiran seluruh warga di daerah Kota Belud amatlah dialu-alukan, disamping bersama-sama menikmati juadah yang disediakan seadanya dikesempatan ini juga marilah kita bermaaf-maafan antara salah dengan yang lain.

Salam

DARD 

Aktiviti Sepanjang Bulan Ramdhan Di Kota Belud.

Posted: 08 Sep 2010 12:14 PM PDT

Seperti tahun-tahun sebelumnya bulan ramadhan al-mubarak saya berkesempatan menghadiri program-program berbuka puasa di beberapa buah kampung dalam daerah Kota Belud.

Sebenarnya saya turut menerima banyak jemputan-jemputan untuk bersama umat islam di kampung-kampung lain dalam daerah ini untuk berbuka puasa dan bersembahyang terawih. Memandangkan daerah Kota Belud terlalu luas ada di antara jemputan itu tidak dapat saya hadir atas sebab-sebab tertentu.

Saya memohon maaf kepada penganjur-penganjur program majlis berbuka puasa yang tidak sempat saya hadiri, saya berharap pihak penganjur terbabit tidak merasa kecil hati, insya-allah dipanjangkan umur saya pasti akan sampai pada bulan ramdhan tahun hadapan ataupun di dalam progam yang lain.

Salam.

DARD

Berbuka puasa dan sembahyang terawih bersama anggota keselamatan PDRM di Balai Polis Kota Belud

Bersama penduduk Kampung Buah Pandai Kota Belud berbuka puasa
Bersama penduduk Kampung Kesapang, Kota Belud

Majlis penampaian dividen kepada ahli Koperasi Patriot Jaya Kota Belud Berhad di Dewan Majlis Daerah Kota Belud
Majlis penyampaian wang zakat di masjid pekan Kota Belud

Lawatan ke rumah penduduk daif di Kampung Kuala Abai, Kota Belud

Majlis berbuka puasa di Kampung Paka-Paka, Kota Belud anjuran Jabatan Kebajikan Sabah

Tiada ulasan:

Pengikut