Sabtu, 28 Ogos 2010

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN


KINI GILIRAN DAP PULA .....

Posted: 27 Aug 2010 05:04 PM PDT

Terbaharu dan terkini seorang ahli Parlimen DAP Serdang, Teo Nie Ching masuk ke Surau Al-Huda, Kajang Sentral untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan moreh kepada jemaah surau itu, adalah mencemar imej surau sebagai tempat suci untuk umat Islam beribadah.

Sebelum ini, pada Ogos 2009, Exco Selangor, Dr Xavier Jayakumar, berucap dalam satu majlis berbuka puasa di dewan utama Masjid Taman Sri Andalas sehingga menimbulkan perasaan kurang senang di kalangan umat Islam.

Polis Pulau Pinang telah menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat isu kejadian khatib yang didakwa menggantikan nama Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin kepada nama Ketua Menteri Lim Guan Eng, dalam doa khutbah kedua solat Jumaat.

Sekumpulan ahli kariah yang hendak menunaikan solat subuh di Surau Taman Seri Pulai, Temiang dekat sini, hari ini terkejut apabila mendapati bangunan surau itu disimbah cat merah.

Lebih mengejutkan, surau berkenaan yang baru sahaja beroperasi beberapa bulan lalu turut dilempar botol minuman keras oleh individu tidak dikenali.

Nampaknya isu-isu bawaan DAP kali ini berjaya menutup berita-berita sensasi sebelum ini,,,,,,

Tiada ulasan:

Pengikut