Isnin, 26 Julai 2010

Hamidah Osman

Hamidah Osman


Posted: 26 Jul 2010 09:52 AM PDT

Petikan dari Utusan.com

BERSATULAH KERANA ALLAH

SAYA ingin bertanya kepada pemimpin-pemimpin negara ini terutamanya yang mendakwa diri mereka Tok Guru dan ulama, terutamanya yang melaungkan diri sendiri lebih Islam daripada saudara Islamnya yang lain, terutamanya yang mengkafirkan orang yang mengucapkan syahadah, sudahkah anda melunaskan tanggungjawab berjihad membersihkan nama agama Islam yang dipandang busuk oleh musuh Islam?

Jadi, apa lagi yang umat Islam negara bertuah ini tunggu? Tunggu sehingga laungan azan lima kali sehari diharamkan? Tunggu sehingga pemakaian tudung oleh wanita Islam diharamkan? Tunggu sehingga wang zakat dibangunkan untuk pembangunan musuh Islam? Tunggu sehingga Perlembagaan negara diubah supaya agama Islam bukan lagi agama rasmi negara ini? Tunggu sehingga kuasa politik negara ini dipegang oleh musuh Islam? Tunggu apa lagi wahai umat Islam di bumi Malaysia ini?

Hari ini, di manakah letaknya agama Islam dan bangsa Melayu? Pemenangnya adalah orang sebelah sana, yang pandai menangguk di air yang keruh, yang bertepuk sorak mengapi-apikan kita. Bertindaklah sebelum kuasa politik negara ini hilang daripada dakapan bangsa Melayu yang beragama Islam.

SETIAP MASA BERJIHAD

Selangor

Tiada ulasan:

Pengikut