Isnin, 5 Julai 2010

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Konspirasi jahat Anwar Ibrahim dan Yahudi terbongkar

Posted: 04 Jul 2010 12:04 AM PDT

Mengenai sindiran bahawa Anwar rapat dengan orang-orang Yahudi Amerika, beliau secara terbuka menjelaskan bahawa mereka adalah kenalan beliau ketika beliau menjadi Menteri Kewangan Malaysia. Anwar memang menggunakan setiap peluang yang beliau perolehi untuk membangkitkan isu Palestin dan mendesak supaya pertikaian di Timur Tengah ditamatkan segera.

Itulah antara petikan artikel picisan dan omongan kosong dari Harakahdaily bertajuk "Pendirian Anwar dan PKR tentang Zionis" yang ditulis oleh orang bukan Melayu yang sudah tentu gembira dengan adanya pengkhianat Melayu yang sanggup melacurkan agama, bangsa dan negaranya sendiri ini.

Dajal adalah sesuatu yang dinyatakan di dalam kebanyakkan sunah-sunah nabi tentang akhir zaman di mana dajal muncul untuk membawa kemusnahan kepada setiap pelusuk dunia.

Nampak tak sesuatu yang berkait antara Illuminati dan PKR? Mata satu adalah yang paling jelas yang membuktikan PKR ialah ejen dajal di Malaysia.

Di dalam satu artikel yang diterbitkan oleh Utusan Malaysia, Anwar didedahkan di dalam artikel "Jangan percaya anwar" bertarikh 1 Julai 2010 di mana satu laman web berhaluan kanan, The Evangelical Outpost telah memetik kata-kata dari Rachel Motte, golongan penyokong sistem kapitalis dan konservatif yang mengatakan pendirian Anwar dalam isu perkauman dan polisi antarabangsa sentiasa berubah-ubah bergantung kepada kepentingan politik peribadinya.

"Tiada tempat untuk AS meneruskan kerjasama dengan Anwar sama ada atas alasan moral mahu pun pragmatik. Ini kerana ketika Israel berhempas pulas untuk mempertahankan dirinya, Anwar yang sebelum ini menjadi anak emas Bill Clinton dan George W. Bush turut mengkritik Israel," katanya.

Pada 4 Mei lalu, Motte melalui tulisannya dalam The New Ledger berkata, Anwar telah membuang kawan lamanya di Washington dan menjadikan kontrak APCO Worldwide sebagai asas untuk mereka cipta teori konspirasi mengenai penguasaan Yahudi, rancangan Zionis dan kegiatan subversif di Malaysia.

Washington Post melalui tulisan kolumnis terkenal berbangsa Yahudi, Jackson Diehl, mendedahkan bahawa Anwar berada di Washington pada 23 hingga 26 Jun lalu bagi 'menjernihkan' hubungan dengan kelompok Yahudi. Lihatlah buktinya.

Anwar Ibrahim terpaksa pergi melutut memohon maaf di atas kebiadapannya mengutuk Israel setelah Israel telah mempromosikannya secara percuma untuk menjadi bakal Perdana Menteri Malaysia.

Orang Yahudi telah pun diterangkan di dalam Al-Quran sebagai satu kaum yang paling jahat di dalam dunia ini di mana mereka sanggup membunuh sehingga ratusan para nabi yang telah diutuskan kepada mereka dan mereka juga telah mengubah kitab Taurat yang telah diutuskan kepada mereka.

Jika dengan Tuhan pun mereka sanggup nak menipu, apatah lagi dengan sesama manusia di mana mereka mempunyai cita-cita besar untuk menguasai dunia melalui New World Order yang sudah dirancang semenjak tahun 1770 an lagi?

(Oleh: Kamal_Azlan)



Tiada ulasan:

Pengikut