Sabtu, 23 Mac 2013

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Breaking News:SUMBER DALAMAN PKR DEDAH,ANUAR BERTANDING DI PARLIMEN KUALA LANGAT??

Posted: 22 Mar 2013 08:39 AM PDT

Perghh..PANAS berapiii betul malam ni..baru seketika tadi dapat info dari sumber-sumber dalam Parti Kehancuran Rakyat (PKR) bahawa Anuar Ibrahim akan bertanding di Parlimen Kuala Langat menggantikan Dolah Sani..
Pada mulanya memang agak sukar untuk dipercayai..namun setelah diberi maklumat oleh orang "dalam"sendiri..CONFIRM maklumat tersebut sahih..
Ooooo..patutlah beriya-iya beno nak pilih Selangor dan patut rajin turun ke Kuala Langat..rupa-rupanya ada udang disebalik batu.
Menurut sumber itu lagi,Anuar tak akan bertanding dikawasan Melayu dan India..ini kerana kedua-dua kaum ini TELAH menolak kepimpinan Anuar dan dalam bahasa halusnya dah muak!Jadi setelah dikaji..maka Kuala Langat pun menjadi pilihan.Disebabkan jawatan Senator dijanjikan oleh Anuar kepada Dolah Sani,maka tak hairanlah Dolah Sani melepaskan kerusi Parlimen Kuala Langat kepada bossnya.Adehh..Takkan kita nak pilih Ahli Parlimen yang kaki main belakang?takkan kita nak Ahli Parlimen kita ini seorang yang menjadi pengkhianat bangsa,agama dan negara?
Ayuh rakyat kuala langat..tolak PKR sebelum kawasan kita dilanda musibah dan bala..dan seperkara lagi yag harus kita fikirkan bersama..kenapa beliau tak pertahankan kerusinya di Permatang Pauh?jawapan mudah..kerana dia tau rakyat di sana telah menolak beliau daripada menjadi pemimpin mereka..dan kalau kawasan dia pun dah ditolak..apakah kita di Kuala Langat hendak terima?

Tiada ulasan:

Pengikut