Isnin, 16 Mei 2011

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN


BERSYUKUR RAKYAT MALAYSIA

Posted: 15 May 2011 09:32 PM PDT

Hari ini tercipta satu lagi sejarah Malaysia yang amat mengaibkan tentang pemimpin politik di Malaysia. Bersyukurlah kita apabila sebahagian besar rakyat Malaysia bersembahyang hajat mohon untuk tunjukan kebenaran keatas kes Saiful Bukhari Azlan dan Anwar Ibrahim.

Hari ini Anwar di kehendaki membela diri, yang jelas keputusan ini dapat memberikan keadilan kepada kedua-dua pihak. Dimana Anwar perlu membukti beliau tidak bersalah dan merupakan peluang terbaik untuk Anwar membersihkan dirinya tanpa ada sekatan dan larangan seperti di dakwa dan Anwar juga berpluang untuk bersumpah sekiranya perlu untuk meyakinkan rakyat bahawa beliau bukanlah peliwat tegar.

Kepada Saiful inilah pluang terbaik untuk beliau membersihkan diri walaupun beliau telah bersumpah dan berkesempatan menunaikan haji. Walaupun beliau tahu sumpah laknatnya boleh memakan dirinya pada bila-bila masa.

Inilah pluang yang perlu ada kepada pengadu dan yang di tuduh supaya mereka di berikan pluang secukupnya untuk bukti dakwaan sebagai mana dinyatakan diatas kertas pertuduhan. Semoga Allah melindungi keadilan di Malaysia supaya meletakan yang benar kepada haknya. Syabas Malaysia!!!.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Pengikut