Isnin, 4 April 2011

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


PANAS MEMBARA...

Posted: 04 Apr 2011 04:00 AM PDT


Astagfirullah....apa nak jadilah..aku pun tak tahu....hari ni,kebanyakkan laman blog telah menonjolkan AKSI panas ini..seharian ni telefon aku tak henti-henti melalak..belum lagi dengan SMS nya..semua bertanya akan hal AKSI ni...aku cakap aku belum lagi menerima serta menengoknya..mereka tak percaya gak..sudahnya..aku terpikir sendirian..betul ke dah kuar...argghhhh..malas nak pikir..banyak lagi kerja lain yang perlu aku bereskan...petang ni sewaktu aku dalam perjalanan pulang..big boss aku call..sapa lagi cikadaklah...dia kata dah ada...now...aku percaya..aku cari..cariiii dan carrrrrriiii akhirnyaaa.....KORANG TENGOKLAH SENDIRIIIII kat blog sahabat blogger aku ni ye..aku malas nak komennn..rUPANYAblog-blog rakan aku yang lain dah kuarkan video ni...sorry lambatttt..video sumber daripada:http://kamalfarsya.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Pengikut