Khamis, 28 April 2011

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Video 2: Memang Anugerah Tuhan Tapi Tang ‘Belalai’ La…

Posted: 28 Apr 2011 06:41 AM PDT

Dalam dunia ini, Kak Wan adalah orang pertama yang mengisytiharkan suaminya sebagai anugerah tuhan, Mula-mula itu penulis agak keliru, tang mana anugerah? Takkanlah lelaki seperti suaminya yang suka menipu dan melagakan orang selain menutuh dubur jantan itu anugerah?

Tapi setelah melihat video seks 2 yang sekarang begitu hangat di pasaran, barulah penulis tahu apa yang Kak Wan maksudkan dengan 'anugerah tuhan'.

Rupanya yang dikatakan anugerah tuhan itu ialah 'belalai' suaminya. Sebagai isteri, Kak Wan memang lebih kehadapan dari orang lain dalam hal-hal sulit suaminya.

Penulis akuilah, kalau macam itu punya saiz, memang sahlah 'anugerah tuhan', maklum, resmi orang Asia tidak begitu. Dan yang kita lihat dalam video itu dalam 'mode bertenang', belum 'mode bertempur' lagi.

Ia juga menjawab satu lagi persoalan yang menghantui penulis selama ini, iaitu yang berkaitan dengan kes liwatnya, padanlah Saiful tak boleh buang air 2 hari, rupanya yang menerjah masuk itu bukan calang-calang anu tau.

Fahamlah kita kenapa selama ini Kak Wan begitu setia dengan suaminya, bukan sebab Kak Wan isteri mithali, bukan sebab Kak Wan perempuan sejati tapi sebab 'belalai' yang itu bukan sebarang 'belalai' tau, rugi kalau dilepaskan.

Memang patutlah lelaki Y ini banyak sangat skandal seks yang mengekorinya, rupanya dia punya 'aset' yang rugi kalau tak digunakan untuk benda-benda begitu.

Tapi tak patutlah Kak Wan berbuat demikian. Hal yang dirujuk sebagai 'anugerah tuhan' itu tidak boleh dikongsi dengan rakyat dan masyarakat. Kalau rujuk 'anugerah tuhan' kepada bab-bab seperti kualiti kepimpinan dan sebagainya, patutlah juga.

Mungkinkah selepas ini akan ada yang berani mendedahkan alat sulitnya bagi membuktikan yang video itu salah dan fitnah? Penulis tidak rasa begitu sebab, nak angkat baju tunjuk perut pun tak berani, lagi mau angkat kain ka?

Penulis harap janganlah ada dari kalangan inner circle lelaki Y yang mengeluarkan kenyataan selepas ini mengatakan bahawa 'anu' itu tidak sama dengan anu Lelaki Y sebab itu nanti akan menimbulkan lebih banyak persoalan daripada memberi jawapan.

Penulis rasa sekarang adalah masa yang sesuai untuk Kak wan tampil di TV menafikan suaminya punya anu yang sebegitu.

Bagaimanapun, penulis nak ambil kesempatan ini untuk minta maaf kepada Kak Wan sekeluarga kerana selama ini menganggap Kak Wan tersalah cakap pasal gelaran anugerah tuhan kepada suaminya. Sekarang barulah penulis sedar yang anugerah tuhan itu memang benar-benar anugerah.

Jangan marah ya…

Tiada ulasan:

Pengikut