Selasa, 5 April 2011

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Bertaubatlah Anwar kerana masa masih ada…

Posted: 04 Apr 2011 10:09 PM PDT

Sebelum ni, ramai juak-juak pencacai Pakatan menafikan video porno China Doll Anwar adalah palsu. Bila Pihak Polis sendiri sahkan video tu adalah tulen, senyap sunyi habis seluruh kem Pakatan bagaikan dilanda geroda.

Ramai jugak dikalangan pemimpin Pakatan mahupun pencacai blogger dorang tuduh geng UMNO buat video superimposed dan jugak upah pelakon yang seiras dengan Anwar. Mana punya teori yang dorang pakai pun tak tahulah… Teori Mahfuz agaknya…

Puak-puak Pakatan ni percaya bahawa ini semua adalah satu konspirasi kerajaan dan fitnah jahat untuk menghancurkan imej warak Ketua Umum dorang. Anwar bagi dorang adalah seorang yang alim dan kuat pegangan agama. Mana boleh Anwar buat maksiat macam tu..

Pasal tu lah lebai-lebai PAS sanggup buat sembahyang hajat diatas kepercayaan jumud dorang walaupun fulamak-fulamak kangkung ni tau perbuatan dorang mempolitikkan agama tu salah. Tapi bagus jugak.., kebenaran sekarang ni dah ada didepan mata…

Hari ni terdedah sudah video aksi panas tu di You Tube. Bagi yang pernah ikut ceramah Anwar dan kenal Anwar secara dekat, dia mesti cam siapa dalam video tu. Bukan susah untuk kita cam orang yang selalu kita dekati. Dan bukan susah untuk kita kenal orang yang selalu kita tengok.

Bagi Spy, dah 20 Spy kenal Anwar Ibrahim. Spy pernah ikut manusia ni dari zaman UMNO, hinggalah di zaman sekarang ni. Walaupun sekarang ni Spy dah tak aktif sangat berpolitik macam dulu, tapi Spy masih ada kudrat untuk mengikuti perkembangan politik semasa.

Kebanyakan ceramah Anwar dari zaman Reformasi, hinggalah ke ceramah pilihanraya-pilihanraya kecil.., Spy akan hadir untuk tau apa yang di kelentong Anwar. Adakalanya Spy duduk tercongok didepan pentas ceramah, dan kadang-kadang Spy cuma tengok dari tepi pentas saja.

Jadi, bila Spy tengok video tu, sekaligus Spy yakin bahawa itu memang Anwar. Gaya jalan tu memang confirm Anwar. Gaya rambut dan bentuk badan boleh berubah, tapi gaya perlakuan Anwar memang klasik. Hanya dia saja yang ada gaya tu.

Dan sekarang ni.., tak ada benda lain untuk mengubah tanggapan Spy bahawa Anwar memang jantan romeo dalam video tu…., kecuali satu… Pakatan buat satu video serupa dengan Najib didalamnya. Mungkin pandangan Spy boleh berubah bila tau video pun boleh dimanipulasi.

Jadi, sekali lagi Spy nak cabar puak-puak Pakatan yang dakwa video tu superimposed, split screen ataupun pelakon seiras. Spy cabar dorang semua buat satu video yang ada Najib didalam tu kalau benarlah teknologi video sekarang ni dah sampai tahap tu..

Itupun kalau puak-puak Pakatan Haram berani sahut cabaran Spy. Cakap diluar memang senang lah baii.., tapi kalau nak buat tu bagi Spy adalah amat mustahil. Kalau teknologi CGI tu mungkin boleh, tapi kalau untuk live video.., belum pernah lagi la Spy dengar…

Tiada ulasan:

Pengikut